Veganská restaurace Kunda byla otevřena v září a aby nalákala nové zákazníky, spustila na sociálních sítích menší kampaň. Nepřehlédnutelného názvu si okamžitě všimli Češi a začali se podniku vysmívat a hromadně sdílet jeho příspěvky. Čeští turisté zároveň při návštěvě Thajska berou podnik útokem.

Majitelům samozřejmě poprask na českých sociálních sítích neunikl, a když se dopídili důvodu všech narážek, využili to s humorem sobě vlastním a reklamní kampaň vylepšili o chytré dvojsmysly. Hlavním heslem kampaně je „Eat Kunda“, který vyzývá ke konzumaci veganských jídel v restauraci. Když si do této věty dosadíte místo českého výrazu anglické slovo „pussy“, přejdete plynule od jídla k orálnímu sexu.

Pomocí svérázného humoru Kunda propaguje nejen sebe, ale i veganský životní styl jako takový. Narozdíl od některých agresivních aktivistů hravou a sympatickou cestou, u které se zasmějete.

Fotogalerie
14 fotografií