Na otázky ohledně dovolených, cestovního pojištění, létání letadlem se zvířaty nebo na výhody last minute zájezdů oproti first minute jste se ptali ředitelky prodejního portálu Dovolena.cz paní Evy Sedlmajerové.

Eva Sedlmajerová
Eva Sedlmajerová
Autor: Dovolena.cz

Dobrý den, je možné, abych si koupil Lastminute zájezd do konkrétního hotelu s konkrétními požadavky např. výhled na moře a následně byl na místě ubytován v úplně jiném hotelu? Děkuji(Adam1)
Dobrý den, nemyslím, že by se toto stávalo často. Ano, nevylučuji možnou chybu, může též např. dojít k technické závadě v hotelu (např. nefunkční klimatizace) a může tedy dojít k přestěhování klienta na nezbytně nutnou dobu do jiného zařízení. V takovém případě Vás ale pořadatelská CK samozřejmě informuje i o dalším postupu. To se ale stává zcela výjimečně, věřím, že si svoji last minute dovolenou užijete co nejlépe, v těchto dnech máme opravdu velmi pěkné nabídky do Turecka, Egyptu, Tuniska a Krétu. Přeji hezký den.

Dobrý den, zajímalo by mě, jak je to s cestováním se psy letecky. Co vše je potřeba zařídit a jaké destinace na dovolenou doporučujete? Moc děkuji(Magda)
Dobrý den Magdo, i se svým miláčkem můžete cestovat letecky, samozřejmě má ale taková cesta svoje pravidla. Záleží na rase, velikosti, váze psa, pejsek musí mít své "doklady", především povinné očkování apod. K destinacím, kam je možné vycestovat s pejskem letecky, Vám poskytne informace i veterinář a informuje Vás o potřebných očkováních a dalších náležitostech. Pořadatelskou CK pak samozřejmě musíte dopředu informovat, některá plemena je možné převážet v kabině cestujících, toto ale musí povolit i letecká společnost a nemine Vás poplatek. Cestu s Vaším psem tedy vždy zařizujte dostatečně dopředu. Hezký den.

Dobrý den, v pátek jsem se vrátila z dovolené v Tunisu a všechno bylo špatně. Ubytování, jídlo, okolí. Hotel ani trochu nepřipomínal čtyři a půl *, které jsme měli zaplacené. Můžete mi prosím poradit, jak mám vše reklamovat? Předem děkuji.(Pešková)
Dobrý den paní Pešková, to mě mrzí. Pokud jste se službami nebyla spokojená, nezbude Vám než provést jejich reklamaci u pořadatelské cestovní kanceláře, což můžete učinit i prostřednictvím cestovní agentury, pokud jste svoji dovolenou kupovala přes zprostředkovatelskou cestovní agenturu. Musíte však dodržet termín určený pro podání reklamace dle NOZ (Nový občanský zákoník), tedy do 30ti dnů od návratu z dovolené. Osobně se spíše Vašemu rozladění z dovolené divím, v Tunisku došlo obecně k velkému zlepšení služeb a na tuto destinaci reklamace téměř neevidujeme. Hezký den.

Veškeré odpovědi na vaše dotazy naleznete ZDE!