Pan Valtr se na Ombudsmana Blesku obrátil poté, co s ním firma The Best Vouchers, přes kterou kryptoměny nakupoval, přestala komunikovat. „Nejdříve na mé dotazy přestal reagovat přidělený poradce, který mi do té doby pomáhal s nákupy a radil. Odmlčela se i firma, když jsem potřeboval pomoc se založením účtu,“ popisuje situaci, do které se dostal.

Poslední komunikace proběhla 16. dubna 2021, kdy pan Valtr nakoupil poslední kryptoměny v hodnotě 2500 korun a zaplatil za poradenství 1500 korun. Tehdy pojal podezření, že se možná stal obětí podvodu, a začal shánět informace. Na internetu narazil na skupinu lidí, kteří se dostali do stejné situace. A díky tomu zjistil, že firma The Best Vouchers nabízí investování, které má ale jeden háček.

„Už lidem neřeknou, že poté, co jim přijde domů kartička, která potvrzuje nákup kryptoměn, musejí ji aktivovat a převést kryptoměny do své virtuální peněženky. A na to mají 6 měsíců, což ale zákazníci netuší,“ vysvětlil Blesku Václav Jáchim, který stojí za skupinkou dalších »podvedených«.

Stačily 4 dny

Příběh seniora, který chtěl zkusit zainvestovat část svých úspor, Blesk zveřejnil 2. května. A jen pár dnů poté od pana Valtra přišla dobrá zpráva. „Dnes jsem obdržel do své kryptoměnové peněženky investované kryptoměny. Je to zásluha vašeho Ombudsmana. S pozdravem Pavel Valtr,“ napsal 5. května.

Jak dokázal získat senior peníze po tak dlouhé době? „Pořád jsem jim psal e-maily. Pak jsem jim napsal i to, že to vyjde v novinách,“ přiznal senior s tím, že když článek skutečně vyšel v deníku Blesk, na jeho virtuální peněženku dorazily veškeré kryptoměny.

„Jsem moc rád, že jsem se obrátil na odborníky z Blesku a že se můj případ pohnul a vyřešil. V létě to budou dva roky, co jsem investoval poprvé, a jeden celý rok se mnou nikdo nekomunikoval. Také myslím, že ta rada od Ombudsmana Blesku byla dobrá pro lidi, co začínají se světem kryptoměny, takže to určitě někomu pomohlo,“ uzavírá svůj příběh senior.

Potřebujete poradit?

Pište nám své příběhy

Pošlete e-mail na adresu ombudsman@cncenter.cz nebo dopis na adresu:

Blesk OMBUDSMAN, Komunardů 42, 170 00, Praha 7

● Podmínkou pomoci od OMBUDSMANA BLESKU je zveřejnění vašeho příběhu a fotografi e v deníku Blesk i na Blesk.cz a přístup k dokumetnům potřebným k řešení problémů.

● O výběru příběhů pro řešení Ombudsmanem Blesku rozhoduje redakce!!!

● Nikdy neposílejte originály a nezapomeňte na sebe poslat  telefonické spojení

Jak probíhá řešení vašich problémů

Napíšete nám svůj příběh. 

Tým Ombudsmana Blesku vybere nejzajímavější příběh a spojí se s vámi.

Reportér s fotografem vás navštíví a doladí váš příběh, dořeší případné otázky a prostuduje materiály.

Váš problém předá odborníkovi, který nabídne řešení i další postup. Upozorní na chyby. 

Příběh i s radou odborníka Blesk zveřejní v pondělí v deníku Blesk a také na Blesk.cz.

 

Video
Video se připravuje ...

NFT - Nezaměnitelný token Videohub

Fotogalerie
3 fotografie