V neděli 70 turistů odletělo s cestovní kanceláří Tomi Tour do Egypta. Jenže některé z nich personál odmítl ubytovat a tak se museli přemístit do náhradního hotelu (Blesk.cz informoval v neděli). Zaměstnanci se k nim chovali hrubě a hotel nedosahuje kvalit, které si zaplatili. Na pokojích jsou bez pití a ručníků.

Menší soukromá pláž - to může znamenat, že se na ní ani nevejdete.
Autor: SHUTTERSTOCK.COM

Přitom původně si všichni zaplatili pětihvězdičkový hotel v centru. "Delegátka se neobtěžovala ani jet s námi, ubytovali jsme se sami, nic nevysvětlila, jen oznámila, že hotel je plný. Ubytovali nás do pokojů s výhledem do bordelu," popisuje svou dovolenou paní Veronika.

Podle dalších klientů, kteří v minulosti vyjeli s cestovkou Tomi Tour, nejde vůbec o ojedinělý případ. Paní Veronika Márová byla letos v květnu s Tomi Tour v Turecku a napsala do redakce Blesk.cz: "Na místě nám též změnili hotel, bylo nás asi 60 lidí a přestěhovali nás do hotelu o kategorii nižší, mimo město, na pláž se chodilo přes stavbu, všude hluk a prášilo se tam," líčila problémy s cestovkou paní Veronika Blesk.cz

 

Po 3 dnech do hotelu přišel prý fax od delegátky, která se vůbec neobtěžovala za zklamanými klienty osobně přijít a sdělit jim, že se budou stěhovat zpět do původního hotelu. Cestujícím bylo řečeno, že pokud se nepřestěhují, tak je společnost nedopraví zpět do Prahy. "Takže jsme se museli všichni narychlo sbalit a odjet," uvedla podvedená klientka Tomi Tour Veronika.

Tím ale problémy pro cestující neskončily. Bohužel neviděli ani slibované a zaplacené vodopády u řeky Manavgat a na úplný závěr do poslední chvíle nevěděli, kdy z místa pobytu odletí. Delegátka zájezdu nedokázala zorganizovat zpáteční cestu a navíc se s klienty nepřišla ani rozloučit.

"Delegátky od Tomi Tour jsou opravdu děsné. S Tomi Tour nikdy víc," napsala šokovaná Veronika.




Jednatelem a dvou třetinovým vlastníkem společnosti Tomi Tour je pan Lubomír Popelář. Ale hlavní postavou je marketingový ředitel a reklamní tvář agentury Václav Fischer, který údajně musí být v pozadí společnosti kvůli Popelářovým sporům v ČR.

"Klientů si naprosto neváží, nabízí nejhorší hotely v oblastech, zřejmě má nasmlouvány velmi nízké ceny, za které klienti dostanou velmi, velmi ubohé jídlo i ubytování. Hotelový personál se i tomu odpovídajícně k hostům chová. Hotely jsou vetšinou daleko od pláže, delegátky se o hosty nestarají," uvedl jeden z klientů cestovní kanceláře.

Egypt může být rájem ale nemusí...
Autor: Exim Tours

"Navíc se nebojí hotelu přimáznout nějakou tu hvězdičku, jen aby tu hrůzu prodal. Reklamace neuznává, jen on má pravdu a ještě je k tomu ke klientům při projednávání reklamací velmi sprostý. Nikdy bych už na jeho slova neskočil a s ním vícekrát nejel." dodal další nespokojený klient na adresu jednatele společnosti pana Popeláře.

Dostala se k nám ale i pozitivní reference od pani Hanky, která byla minulý rok na dovolené právě v Hurghedě v Egyptě a pobyt považuje za nejhezčí v životě! "Služby delegátky byly na úrovni. Byla velmi ochotná a se vším pomohla a vysvětlila," svěřila se Hanka. Tak kde je pravda?

Blesk.cz se do cestovní kanceláře Tomi Tour snažil dovolat celý den, ale nikdo telefon nezvedl. Na oficiální vyjádření k uvedeným stížnostem některých klientů si budeme muset tedy ještě počkat.