Podle Václava Fischera, který s cestovkou Tomi Tour spolupracuje, se jedná o hotel u pláže. Ten původní tak blízko prý nebyl. "Do aquaparku u původního hotelu je bude vozit speciální autobus," řekl Fischer serveru tn.cz.
Jsou vaši příbuzní či známí v tomto zájezdu CK Tomi Tour do egyptské Hurghady? Jaké jsou jejich reakce?
Máte podobné zkušenosti ze své dovolené? Podělte se o ně s ostatními čtenáři Blesk.cz. Na co by si podle vás měli dát při výběru dovolené pozor? Pište na adresu online@ringier.cz. Do předmětu zprávy napište heslo Dovolená.
Klienti to ovšem tak růžově nevidí. "Podle mě tenhle hotel nemá ani tři hvězdičky, jsme na pokojích bez pití a bez ručníků, personál hotelu je hrubý a vůbec nevíme, jestli budeme večeřet," řekla jedna z cestujících.
Podle jiného z poškozených jim delegátka cestovní kanceláře řekla, že Tomi Tour má vážné finanční potíže. Navíc ji prý viděli naposledy na letišti, odkud je odvezla autobus k mnohem horšímu hotelu než za jaký zaplatili.
Bývalý senátor Václav Fischer však říká, že se nic neděje a že není důvod k panice. Serveru tn.cz řekl: "Jde zkrátka o to, že hotel na pokoje nasmlouval víc klientů, než dokáže ubytovat, což je v turistické sezoně běžný postup. V tuto chvíli proto klientům sháníme jiné srovnatelné ubytování v jiném blízkém čtyřhvězdičkovém hotelu a předpokládám, že ho přijmou"
Tomio Okamura, mluvčí Asociace cestovních kanceláří, Blesk.cz řekl, že se občas stává, že si hotely na hlavní letní sezónu nasmlouvají více hostů, než kolik jim kapacita hotelu dovolí. "Pokud je hotel přebookovaný, má cestovní kancelář ze zákona povinnost nabídnout klientům hotel srovnatelné či vyšší kategorie a i nadále se poté všemi silami snažit navrátit klienty do původního hotelu, který byl uveden v cestovní smlouvě," řekl Blesk.cz Okamura. "Pokud náhradní hotel nedosahuje stejné úrovně jako ten původní, má klient nárok na kompenzaci či odškodné ze strany cestovní kanceláře," dodal.
Navíc v sobotu potvrdil Tomio Okamura krach letos již druhé cestovní kanceláře Retur. Ta v pátek zrušila všechny své zájezdy a je v insolventním řízení. Zájezdy tu měly údajně koupené stovky klientů. Peníze by jim měla vrátit pojišťovna.