Lízátka Českých drah baví internet: Vzbuzují zájem hlavně tatínků
Atypický tvar lízátka, které jako svůj propagační předmět využívají České dráhy, pobavil nejen uživatele internetu. Lidé se marně přeli o to, zda jejich podoba má evokovat nějaký konkrétní tvar.
Pozornost u cestujících si získal drobný propagační předmět pro děti, který využívají České dráhy. Jeho na lízátko poněkud atypický tvar je od té doby námětem četných vtípků a pobavil i pravidelné čtenáře facebookové skupiny Žijeme Rychnovem, která na něj upozornila.
Lízátko pro dospělé?
„České dráhy mají nová propagační lízátka. Mám pocit, že spíš než zájem dětí vzbudí zájem tatínků,“ stojí jako komentář u vyobrazení lízátka a jeho obalu na stránkách skupiny.
Pod příspěvkem ihned začaly přibývat komentáře, které hodnotí tvar a možné využití lízátek nejen v marketingu železnic.
Blesk.cz se obrátil na tiskové oddělení Českých drah s prosbou o vysvětlení. „Lízátka využíváme jako propagační předmět již delší čas,“ upozornil Blesk.cz Petr Šťáhlavský z Českých drah a následně poskytl pro Blesk.cz zevrubné vyjádření.
Tvar je standardizovaný, barva se různí
„V loňském roce jsme soutěžili dodávku cukrovinek, které používáme při akcích určených dětem. Předmětem soutěže bylo složení výrobku a obal s naším logem,“ sdělil. Podle něj s nejvýhodnější nabídkou zvítězila společnost Roggi, s.r.o.
„Firma tyto své produkty dodává v různých barvách a standardizovaných tvarech,“ upozornil také Šťáhlavský.
Blesk se s žádostí o vyjádření obrátil také na zmíněnou společnost. „Jedná se o běžný tvar, má napodobovat lísteček,“ sdělila firma, která na svých stránkách nabízí řadu cukrovinek v nejrůznějším provedení s potiskem.
Záhada lízátka je tak snad konečně vyřešena, ostatně jak pro Blesk.cz sdělil jeho dodavatel: „Pro zákazníky je spíše důležitý potisk na obalu a chuť.“
Jděte s tím už do (_!_) jste s tím TRAPNÝ! Spamujete POD KAŽDOU zprávu to samé...