Taky patříte k těm klientům cestovek, kteří si loni z vysněné a poměrně drahé dovolené přivezli hlavně zkažený zážitek? Tak s tím je letos konec. Za zákazníky stojí od března společnost Vaše nároky.cz, která každé pochybení cestovních kanceláří, přepravců a hotelů dokáže zpeněžit ve prospěch oklamaných lidí. Finanční odškodnění se přitom může vyšplhat až na desítky tisíc korun na osobu! Třeba jen za zpožděný let můžete dostat zpět až 15.000 korun!

Výhled na popelnice a plíseň v koupelně

Loni vyrazili Sokolovi z Jihlavy s dětmi do Řecka. Na letišti v Praze čekali uprostřed noci čtyři hodiny na zpožděný charterový let. Když se dopotáceli zpocení na pokoj, čekal je místo slibovaného výhledu na moře pohled na parkoviště s popelnicemi. V koupelně narazili na plíseň a v noci nemohli spát, protože pod oknem jim smrděla a hlučela větračka z kuchyně. Voda v dětském bazénku byla každý den tak studená, že se děti mohly koupat až ve čtyři odpoledne. Nemluvě o tom, že na pokoji chyběla slíbená klimatizace.

„Agentury lákají na neodolatelné informace a fotky v katalozích, zákazníkům však často chystají krutou realitu. A co je nejhorší - odmítají uznat oprávněné nároky svých klientů.“ říká ředitel společnosti Vaše nároky.cz Roman Mikluš. Přes obrovské rozčarování jsou však klienti ochotni smířit se s nižší kvalitou služeb, než si zaplatili.

Pro jistotu si uložte: www.vasenaroky.cz ,

tel.: 530 514 514

Přes 70.000 korun zpět za zkaženou dovolenou!

Zákazníci cestovních agentur se však již nemusejí bát, že by taková situace byla po jejich návratu neřešitelná. „Klienti musí udělat jen jedinou drobnost – kontaktovat nás,“ vysvětluje Roman Mikluš. A samozřejmě mít svůj pobyt zdokumentován. Pokud dostanete místo čtyřhvězdičkového apartmá pokoj v hotelu s pouhými dvěma hvězdičkami, foťte, natáčejte. Dokumentujte každou vadu a rozpor s tím, co vám naslibovali. Pro finanční odškodnění si schovejte všechny smlouvy s cestovní agenturou, komunikaci s leteckou společností či hotelem, včetně potvrzení o platbách.

Kdyby se Sokolovi obrátili na Vaše nároky.cz, dostali by dnes zpět za čtyřčlennou rodinu více než 70.000 korun! Několikahodinové zpoždění charterového letu může „vynést“ náhradu ve výši až 15.000 korun na osobu, jiný pokoj v horší kvalitě či další nevyhovující hotelové služby i desítky procent z ceny zájezdu.

„Získáme zpět vaše peníze bez nákladů, zbytečné administrativy a stresu,“ slibuje Roman Mikluš. „S tím jsme celu službu spouštěli – nikdo se přece po dovolené nechce zabývat složitým papírováním a vyjednáváním.“ dodává. Nesete nulové riziko – ani korunu předem. Zaplatíte jen 5-25% ze získané částky. Služba se netýká jen cestování, nýbrž všech oblastí spotřebitelského práva. Více na www.vasenaroky.cz nebo na telefonu 530 514 514.