Jejich letadlo přistálo na brněnském letišti dnes v 09:21. Podle původních předpokladů měli přiletět v úterý ve 14:00, poté byl přílet přeložen na dnešních 4:00 a později na 6:30. Klienti poslali kanceláři již z ostrova emailem hromadnou stížnost a nevyloučili ani další právní kroky, zjistila ČTK na letišti.

Zástupci Sunny Days v Tunisku nebyli podle klientů schopni vysvětlit důvod zpoždění odletů ani přesný čas náhradních spojů. "Řekli nám, že se to mění každou minutou a že co chvíli se poletí. Nejdřív jsme jeli na letiště o půlnoci, kde jsme i s malými dětmi čekali další čtyři hodiny," řekl ČTK Zbyněk Kudera z Luhačovic.

Podle Kudery byly minimálně dvě rodiny po celou dobu zájezdu ubytovány v náhradním hotelu v Tunisu, který měl horší vybavení, než původně zarezervovaný hotel na ostrově Džerba. V pokojích například nebyly kuchyňské kouty ani lednice.

"Zpáteční let byl bez vody a bez jídla. Vodu nám nakonec věnoval kapitán z letadla SkyEurope. Čekáme, že se nám cestovní kancelář na naši stížnost ozve, jinak pravděpodobně podnikneme nějaké právní kroky, protože si tam s námi dělali, co chtěli," dodal Kudera.

Se zpožděním dnes v noci z Brna odletěli i klienti cestovní kanceláře, které dovolená na Džerbě teprve čekala. Na odlet čekali od úterního večera, letadlo nakonec odletělo dnes v 01:40. Do Brna se k odletu podle serveru tn.cz museli přesunout i zákazníci Sunny Days z Ostravy; zhruba v 19:00 je na severu Moravy vyzvedl autobus. Z Brna tak mělo odletět 50 lidí do Tunisu a 45 přímo na Džerbu.