S délkou až 425 metrů nonstop jízdy byly tyto stavební výtahy nejvyšší na světě. Na spolehlivosti jejich provozu bylo závislých tisíce dělníků. Těch ve špičkách na stavbě pracovalo až dvanáct tisíc. „Problémem přitom nebyla jen výška, ale i teploty přes 50 °C, velmi vysoká vlhkost a písečné bouře,“ vzpomíná na úskalí stavby Pavel Policar, jeden z ředitelů firmy Pega Hoist.

Jeden z výtahů na budově zůstal nastálo. „V mrakodrapu je nyní instalováno 57 výtahů. Nejvýše, ve špičce věže, zůstal náš výtah. Je 40 metrů vysoký a dopravuje na vrcholek antény a podobné zařízení. Naše firma dodala výtah, který leží na nejvýše položeném místě na světě,“ dodal Pavel Policar. Ostatní stavební výtahy byly postupně demontovány a po generálce se použijí na další vysoké stavby.

Hlavní část budov obsluhovaly čtyři statické výtahy, každý s dvěma klecemi o nosnosti 3,2 tuny. Další dva výtahy tohoto typu obsluhovaly horní segment stavby do výšky stavby 560 a 600 metrů. Na samotný vrchol dopravoval materiál i dělníky 110 metrů vysoký »mobilní« výtah.

Kromě toho stavbu budovy obsluhovaly jednoklecové výtahy o nosnosti jedné a dvou tun. Ty rostly spolu s budovou. Po každých 80 až 100 postavených výškových metrech věže se výtahy rozebraly a začaly se stavět o segment výš.