Škodovka zbořila internet: Reklamní spot plný vrtění ramen má miliony zhlédnutí
Škodovka boduje. Nová reklama společnosti Škoda Auto Tchaj-wan „zbořila“ internet. V novém spotu vystupují showmani Kiki a Choo Choo, kteří oslavují auta a tanec. Podmanivá melodie a jejich trhavé taneční pohyby se lidem rychle vryly do paměti.
Česká centrála společnosti uvedla, že je to čistě akce jejich tchaj-wanského importéra a že její úspěch sledují. Evropané jsou většinou zvyklí na klidnější reklamy, které se zaměřují spíše na bezpečnost auta. Bláznivá show ale poukazuje na to, že škodovky patří zvláště v asijských zemích, jako je Indie, Čína a právě Tchaj-wan, mezi prvotřídní automobily.
Reklama na škodovku:
Do Tchaj-wanu se česká auta dováží teprve pár let a tamější marketing chtěl na značku pravděpodobně upozornit, což se jim rozhodně povedlo. Video mělo během pár dní miliony zhlédnutí. Kiki a Choo Choo pak přidali ještě instruktážní video – evidentně škodovka a vrtivá ramena k sobě na Tchaj-wanu už patří.
Docela přiblblá reklama, ale jiná země, jiný mrav. Třeba se v Asii smějí, až se za břicho popadají