Pátek 26. dubna 2024
Svátek slaví Oto, zítra Jaroslav
Polojasno 14°C

Vysílali jsme: Dostaneš tečku a další (ne)povedené předvolební kampaně

Video se připravuje ...
Autor: Pavlína Horáková, vol - 
22. července 2021
14:50

Do voleb zbývají něco přes dva měsíce a většina stran oficiálně začala více či méně povedené předvolební kampaně. Na české občany se valí volební propagace. Například Piráti a STAN na ní přírodě pomáhají zaléváním pokojových rostlin, SPOLU zve do kina, SPD má novou hymnu a ANO na kampaň prý nemá čas, protože musí pracovat. Podle politiků i části pozorovatelů určí tyto volby fungování Česka na dlouhá léta dopředu. Zásadní témata, bychom však v současné marketingové komunikaci zatím hledali jen marně. Jak se jednotlivým stranám podařilo zacílit na voliče? A jaká překvapení ještě mohou tyto volby přinést? O tom bylo čtvrteční Epicentrum s zakladatelkou Institutu politického marketingu, Alžbětou Královou.

Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.

Zobrazit celou diskusi
Video se připravuje ...
Další videa