Řada Pražanů se shoduje, že budoucí vedení hlavního města čeká stále mnoho práce v oblasti zkvalitnění dopravní infrastruktury. Posunout metropoli do 21. století by podle respondentů mělo například omezení osobní automobilové dopravy v užším centru města či dostavba dalších linek metra.
Paní Kateřinu z Prahy 7 trápí zejména přebytek osobních automobilů, v ulicích. „Rozhlídnete se a všude jsou auta, ať už zaparkovaný nebo jedoucí. Aut je prostě moc,“ svěřila se reportérce Blesku. Pro utlumení automobilové dopravy ve městě se vyslovil i obyvatel Prahy 1 Pavel. „Měli bychom se více zaměřit na pěší a hromadnou dopravu,“ míní.
Momentální vedení se dočkalo pochvaly od pana Martina z Prahy 5. Za jeden z největších úspěchů primátora Zdeňka Hřiba (Piráti) a jeho týmu považuje rekonstrukci Barrandovského mostu.
„ODSka, ta byla špatná. Ti to jenom kritizovali, přitom se ale jezdí krásně,“ opřel se do kritiků opravy mostu, mezi nimiž je pravděpodobně nejvýraznější tváří kandidát na primátora Bohuslav Svoboda (ODS). „Hromadná doprava je základ. Chybí tady ty další trasy metra, jako je Očko a Dčko. Dčka se možná ještě dožijem, a Očko, to už bude jenom pro naše děti,“ odhaduje Martin.
„Určitě bych byl rád, kdyby se dostavěl vnější okruh, protože když občas musíte jet třeba z toho kraje Prahy od Říčan na Hradec Králové, tak je to ráno naprosto příšerný,“ upozornil na kritické místo, kde se pravidelně tvoří dopravní zácpy pan Karel z Prahy – Kolovrat.
Respondentka z Prahy 5 Heda by do budoucna ocenila zejména širší podporu cyklistiky. „Není tady tolik místa pro cyklistiku. Když chci jet na kole po Václaváku, tak se tam strašně často musím míjet s tramvajema a necítím se moc bezpečně, když tam jezdím,“ řekla pro Blesk.
v praze by stačilo, kdyby zmizela z radnice ta Dutohlávka šupinatá