Všichni mají náročné povolání, a aby ušetřili čas, strávený cestováním, koupili si už tři měsíce předem letenky u ČSA. Čtyři dny před odletem ale dostali email, ve kterém jim společnost oznámila, že ruší objednaný zpáteční let a posouvá ho o jeden den.

„To nám se nám vůbec nelíbilo, protože to bysme odlétali až v pondělí, kdy už jsme měli být v práci. A tak jsme do společnosti volali,“ vzpomíná paní Veronika. „Jenže během telefonátu jsme se dozvěděli další špatnou zprávu, že je navíc zrušený i náš naplánovaný let do Košic, takže nic. Hrozně nás to rozzlobilo, protože v tak krátké době jsme už žádný náhradní let nesehnali,“ podotýká.

Víte, že pokud má váš let zpoždění více jak 3 hodiny, pak máte nárok na kompenzaci?
Autor: Istock Photo

Náhrady.cz jim vymohly kompenzace za potíže

Nakonec se do Košic vydali vlakem s lůžkovými vozy. Cesta tak trvala mnohem déle, o to kratší dobu mohli strávit na Slovensku. Je sice pravda, že jim ČSA následně vrátily peníze za letenky během 14 dní, ale paní Veronika měla za to, že za vzniklé potíže může požadovat navíc i odškodné.

Nemýlila se. Při svém pátrání našla na internetu stránky společnosti Náhrady.cz. Tady vyplnila během pár minut jednoduchý formulář, aby zjistila, zda může nějaké kompenzace opravdu uplatňovat. Obratem dostala zprávu, že ano a že se dál nemusí o nic starat. Společnost Náhrady.cz vyřídila všechno za každého z nich jednotlivě a dostali tak kromě ceny letenek i velmi slušné odškodné!