„Měním jméno přítele"

Nečekaný dotaz na operátorku měla slečna, která se rozhodla objednat a zaplatit letenku pro sebe a svého přítele. Již notnou dobu od vystavení letenky se na ni obrátila s dotazem, co dělat, když uvedla do systému špatné jméno partnera. Na otázku, proč zadala jiné příjmení, odpověděla: „Když on to tak má na Facebooku…,“ usmívá se pracovnice zákaznického centra.

„Neprůstřelnou vestu prosím“

Jistý pán chtěl zase platit za vyřízení víza stravenkami, jedna paní se operátorek ptala, zda může mít v letadle na sobě neprůstřelnou vestu, a to směr Moskva. Operátorům dorazil také úsměvný dotaz, zda lze cestovat „na stojáka“, pokud jsou už všechna místa v letadle obsazena.

Autor: Shutterstock

„Za nižší cenu přes Afriku“

Operátorka líčí také historku klientky, která zřejmě není příliš zdatná v zeměpise: „Jednou mi volala paní s tím, že by se chtěla přepravit z Prahy do Republiky Togo, což je stát v západní Africe, a že potřebuje letenku. Poté, co zjistila, že letenka z Prahy je drahá, dodala, že by mohla odletět do Toga z Johannesburgu v Jižní Africe, kde prý mají letenky levnější.“

„Do Kanady autobusem!“

Skupinka klientů chtěla letět do Kanady, ale cena letenky se jim zdála příliš vysoká. Zákazníci na to reagovali, že tedy pojedou autobusem. Po vysvětlení, že je Kanada za oceánem, namítli, že jsou tedy ochotni jet autobusovou linkou s přestupem.

„Erotickou exotiku?“

 V zákaznickém centru zřejmě každé společnosti zabývající se cestováním bývá několik odborníků na luštění a rozklíčování požadavků, které se objeví v emailech od klientů. Někteří chtějí cestovat s ajsik džetem, jiní potřebují letět do Manžestru, Edibrku či Sanča Franciska. Občas se objeví nevinné poptávky po erotické dovolené, zákazník by přitom rád jel do exotiky, jen se překlepnul…