„Jsme zklamaní! Děti se těšily k moři a nic. Nevím, jestli ještě vůbec někdy k moři pojedu. Měli jsme jet na deset dnů do kempu v italském Martinsicuro. A nejedeme nikam! Nechtěli nás vůbec vzít do autobusů,“ postěžovala si blesku.cz Růžena Kyselková z Hodějic na Vyškovsku. Mluvila za devět dovolenkářů z rodin Kyselků a Bílků.
VŠE O KRACHU TOMI TOUR ČTĚTE ZDE!
Každý z nich už v lednu zaplatil za dovolenou v Itálii šest tisíc korun. „Byla tam sleva. Pro CK Tomi Tour to zajišťovala cestovní kancelář ADRIALAND. Ani ti však prý nedostali od Tomi Touru za naši dovolenou zaplaceno,“ uvedla Kyselková.
BLESK RADÍ: CO DĚLAT, KDYŽ CESTOVKA ZKRACHUJE
Ze Zvonařky mělo v pátek odjet sedm autobusů. Žádný z nich však do zahraničí nezamířil. A pobočka Tomi Tour v Brně měla „pro jistotu“ z technických důvodů zavřeno.
VÝZVA:
Měli jste od Tomi Tour koupený zájezd? Zůstali vaši příbuzní či známí v zahraničí? Ozvěte se Blesk.cz! Na email online@ringier.cz posílejte své zkušenosti s Tomi Tour, heslo Tomi Tour.
„Budeme je žalovat a chtít peníze zpátky. Snad nám nějaké peníze vrátí!“ dodala Růžena Kyselková.
Další z klientů Tomi Tour měl odletět za týden na Mallorcu, ale letos z dovolené nic nebude. "Ještě v květnu jsme dopláceli peníze za jiný hotel, protože námy vybraný hotel, který jsme si koupili v lednu tuhle sezonu opravují. Takže půl roku těšení a teď z toho nic," uvedl jeden ze zklamaných poškozených.
Paní Machátová si užila své s Tomi Tour a především nevzpomíná v dobrém na pan Fischera. Před dvěma měsíci odletělo letadlo bez ní z Egypta. Z cestovky se s ní nikdo nebavil a tak vše musela řešit rodina ve spolupráci s Bleskem. "Pan Fisher lhal, když informoval novináře, že jsou všichni cestující už v letadle. Pan Fischer neříkal ani pravdu v ostatních věcech např. zdůvodnil neodlet cestujících tím, že turisti chtěli letět z jiného letiště, než přiletěli. Tomuto tvrzení snad nikdo nevěřil protože cestující si nikdy nemohou určovat místo odletu z Egypta," dodala zklamaně Machálková.