Přestože ji diváci poslali až do finále show, jakmile v prosinci zhasly kamery, chtěla si Pavla nechat své taneční dovednosti spíš pro sebe. „Už máme na leden a únor domluvené dva plesy. Těch nabídek je víc, ale Pavla je časově vytížená, takže některá vystoupení bohužel nemůžeme absolvovat,“ popsal deníku Aha! její taneční parťák Marek Dědík (35). To, co se naučila, totiž v tichosti dokázala využít mnohem výhodněji.



Desetitisíce denně

V šatech a s rozevlátými vlasy teď hvězda seriálu Krejzovi skotačí v televizní kampani jednoho obchodního řetězce. „Dobrá hospodyňka pro slevu i přes plot skočí,“ hřímá Tomicová, která za tenhle kšeft určitě nedostala »mrzký« divadelní honorář. Za patnáct vteřin si podle informací Aha! mohla přijít na pořádnou sumu. „Pokud je to herec profesionál, jsou to řádově nižší desetitisíce za den. Ale závažnější položkou jsou v tomto odvětví ještě práva. Tedy další položka, která se platí dle rozsahu reklamy,“ vysvětlil Aha! Matěj Kretík, majitel produkční agentury Bookin Agency.

Umí v tom chodit

Obchodní řetězec přitom Tomicovou hodlá »vytěžit« i do tiskovin, internetu a letáků. „Ambasadorkou výhodného nakupování se letos stala Pavla Tomicová, finalistka poslední řady StarDance,“ naznačila marketingová ředitelka obchodního řetězce Simona Breen, proč herečku angažovali.

Deník Aha! oslovil také herce a reklamního režiséra Jakuba Koháka (44), který se několik let objevoval ve spotech telefonního operátora a do svých reklam ho angažovala i banka.George Clooney za to může mít třeba i deset milionů dolarů, ale čeští herci jsou chudáci. Jak kdy, kdo a za co. Odhadem to může být i sto dvacet tisíc na rok nebo sedmdesát,“ prozradil Kohák.

REKLAMNÍ EXPERT MÁ JASNO

V televizi se objeví na několik vteřin, podle deníkem Aha! oslovených reklamních expertů si i tak mohla herečka ale přijít na velice slušné peníze. „Výše honorářů se mohou pohybovat v desetitisících, statisících, ale i milionech korun. Částka se odvíjí i od toho, jak masivně bude kampaň probíhat,“ sdělil Daniel Horník z FILMZLICINCOMPANY. „Výdělek herce se skládá z vlastního honoráře za natáčecí den a honoráře za postoupení autorských práv v rámci dané reklamní kampaně na určitou dobu, místo a způsob užití,“ naznačil Horník, proč známé tváře dostávají za reklamu tolik peněz.

PŘEPADLA JI VOLAVKA

V reklamě Pavla Tomicová bavila diváky už jednou. Tehdy dokonce kývla na nelichotivé plavky s potiskem žabiček, které jí přidávaly pár kilo navíc. A celému národu se předvedla jako korpulentní manželka Ivana Trojana (50), kterou během opalovačky přepadne volavka. Podle informací Aha! měla za odhození studu inkasovat od mobilního operátora pěticifernou sumu. Třeba její kolega Vojtěch Kotek (30) si za reklamní spoty měl celkem vydělat neuvěřitelných 25 milionů.

VIDEO: Tomicová ze StarDance: Už nosím o dvě čísla menší oblečení!

Video
délka: 01:02
1080p 720p 360p

Tomicová ze StarDance: Už nosím o dvě čísla menší oblečení! Luboš Procházka, Jan Jedlička

Fotogalerie
39 fotografií

StarDance 2018

Taneční páry Porota Předchozí vítězové

Devátá řada pořadu StarDance ... když hvězdy tančí začala v sobotu 13. října. Moderování se znovu ujmou Marek Eben a Tereza Kostková. Mezi prvními potvrzenými soutěžícími byla hvězda seriálu První republika Veronika Arichteva nebo moderní pětibojař David Svoboda.

Kdo vypadl:

Monika Bagárová Daniela Šinkorová Adam Mišík Richard Genzer Dalibor Gondík Daniela Písařovicová Veronika Arichteva