Trailer na handheldovou videohru Mario Party: Star Rush Nintendo

Mario Party: Star Rush je klasickou deskovou party hrou, v níž se musíte co nejrychleji dostat k bossovi, jemuž musíte sebrat hvězdy, které ukradl. Postavy se v hlavním režimu Toad Scramble pohybují podle čísel, které jim padnou po hodu kostkou. Na některých polích jsou power-upy jako houby, které vás posunou ještě o několik políček dál, či tornádo, které vás připraví o mince. Jinde jsou zase pasti jako ostny. Při cestě za bossem samozřejmě musíte posbírat co nejvíce mincí.
O políčko dál a jste tam.
Autor: Nintendo

Jak už název módu napovídá, jeho hlavními hrdiny jsou Toadové. Mario a jeho parta zde slouží jako parťáci. Můžete je přidat do svého týmu a získat díky nim další hod kostkou navíc. Když se pak srazíte se soupeřem na políčku, čeká vás duel spojenců. Naslepo musíte trefit časomíru na pěti vteřinách zastavením stopek. A buďto se trefíte, nebo nikoliv. Váš tým se podle toho rozroste, nebo prořídne.

Úrovní je ve hře spousta.
Autor: Nintendo

Při hraní tohoto režimu se podíváte do roztodivných světů. Některé jsou vymodelovány podle tropických ostrovů, jiné dle strašidelných zámků a další třeba podle dortu. Vrcholem klání, která někdy trvají i hodinu a více, je souboj s bossem. Každý je jiný. Obřího ducha Kinga Boo musíte osvítit kamerou, zatímco se vám cestu k němu na rotujících plošinách snaží překazit jeho menší poskokové.

Bowser je obří boss.
Autor: Nintendo

Při klání s obří masožravou kytkou Peteyem Piranhou zase musíte získat želví krunýře, kterými ho obijete k uhynutí. Přerostlé houbě Mega Goombovi se zase snažíte ukrást co nejvíce jablek. Ne všechny souboje s bossy jsou však povedené nebo nápadité. Například klání s mágem Kamekem, ve kterém hledáte karty s šipkami, jež posunou váš katapult dál k útoku, je jedna velká blbost. A to samé platí i o některých minihrách, které se v Toad Scramble spouští nalezením balónu plného mincí.

Házejte kosky jako zběsilí.
Autor: Nintendo

Zatímco prolézání bludiště s duchy je zábava a cesta mezi ohnivými draky je napínavá, takové sbírání sušenek nebo hledání ovoce za zavřenými dveřmi působí jako soutěž pro mentálně zaostalé. Obsahu je ve hře spousta, ale ne všechen je povedený. Režim Coinathlon je zajímavý deskový závod plný miniher. Ballon Bash je zase obsáhlý mód, v němž jde o sbírání mincí. Souboje s bossy se spouštějí opět po získání balonů.

Házejte bomby, abyste zničili mega bosse v podobě obří, ehm, bomby.
Autor: Nintendo

Rhytm Recital je ale naprostá ptákovina, v níž si vyberete jeden z hudebních nástrojů (flétna, housle, trubka, buben) a pouze do rytmu klikáte na dotykovou obrazovku. V Mario Shuffle se zase utkáváte s figurkami Amiibo, v Challenge Tower se sami pohybujete po polích vzhůru a ještě je k zahrání logický rychlík Boo's Block Party. Nejhorší na trapných minihrách i soubojích s bossy je, že se často k zblbnutí opakují a opakují, ale nemůžete s tím udělat vůbec nic.

Minihra se sbíráním sušenek je přihlouplá.
Autor: Nintendo

Mario Party: Star Rush zabaví na chvíli i samotného hráče díky systému levelování. Za zvyšování levelů se vám odemknou nové režimy i postavy. Jde však stále o multiplayerovou videohru, takže sami u ní tolik zábavy jako ve více hráčích nezažijete. Super však je, že hned několik režimů můžete hrát bez vlastnictví další kopie hry. Stačí si z Nintendo Shopu stáhnout aplikaci Party Guest.

11 fotografií
Ovládání hry je super. Využijete tlačítka, dotykový displej a budete i foukat do mikrofonu. Vizuálně je hra na parádní úrovni a dobře využívá hardwaru handheldu. Grafika je pestrobarevná, modely postav i prostředí jsou povedené. Na Mario Party: Star Rush se hezky kouká. Celkově nejde o dokonalou hru, ale o obstojný přírůstek do známé série party.

Hodnocení Blesk.cz: 7/10

Spousta obsahu včetně režimů a miniher
Toad Scramble je zábava na dlouho