„Měli jsme z Londýna odletět ve 20:50 hodin. Všechno bylo naplánováno tak, abych se bez problémů a s časovou rezervou dostal z Prahy na Moravu, kde měla začít svatba přesně v poledne následujícího dne,“ vypráví pan Zaur.  Až v odbavovací hale se dozvěděl, že jeho let bude mít asi půl hodiny zpoždění. „To bylo ještě únosné, jenže potom se na světelné tabuli objevilo sdělení, že letadlo odletí až za dalších 45 minut. To už jsem začal být nervózní,“ vzpomíná.

Letecké společnosti využívají nerůznější triky, aby vám nemusely půatit náhrady za problémy v dopravě
Autor: Istock Photo
Letištní rozhlas sice cestující upozornil, že budou mít nárok na 4 libry jako odškodnění za čekání. Za takovou částku se dá ale v hale pořídit leda čtvrtlitr obyčejné vody. A to ještě netušil, že nakonec bude všechno úplně jinak a že ten večer vůbec neodletí. Kvůli technické závadě na letadle se z Londýna vydali do Prahy nakonec až ve 14 hodin následujícího dne…

Skyplan.cz: Kompenzace jsou dnes daleko vyšší, než 4 libry!

Daniel Zaur by ale měl dnes za výrazně zpožděný let díky nařízení Evropské unie nárok na daleko vyšší kompenzaci. Podle společnosti Skyplan.cz by mu musela společnost vyplatit namísto 4 liber hned 250 euro, tedy zhruba 6 250 korun.

logo skyplan
Autor: skyplan.cz
To ale ví jen málokdo z cestujících. Řádně odškodněno je jen 25 % z nich. Proč? Letecké společnosti dělají všechno proto, aby nemusely zaplatit ani cent. Záměrně nejrůznějšími kličkami vyřízení žádosti o kompenzaci znesnadňují a zdržují, což spoustu klientů odradí. Pokud chcete uspět, pak je dobré požádat o pomoc zkušené odborníky. Můžete tak učinit jednoduše prostřednictvím internetových stránek společnosti Skyplan.cz. Její pracovníci, dokonale obeznámení s fintami leteckých společností, pak už zařídí všechno za vás.