Podle posledních průzkumů agentury STEM/MARK přistupují Češi k rodinné dovolené velmi zodpovědně a neváhají investovat až 15 000 korun za osobu. Navíc jsou ochotni utratit v zemi více než při koupi zájezdu. „Rodiny s dětmi přitom patří k nejpočetnější skupině klientů cestovních kanceláří,“ komentuje Martin Lehocký z CK Vítkovice Tours.
POHODLÍ NA MÍRU
Právě klientelu v podobě rodin s dětmi cestovní kanceláře významně zohledňují již při tvorbě konkrétních produktů a rodinám nabízejí obrovskou škálu služeb s řadou slev a výhod. Široký výběr rodinných pokojů a apartmánů se všemi typy stravování, od all inclusive až po individuální, s možností vlastní, autobusové nebo letecké přepravy.
NA CHVILKU SAMI
Cestovní kanceláře ale dnes často myslí i na to, aby rodiče měli možnost strávit alespoň pár chvil své dovolené jen ve dvou. Za tímto účelem fungují nejrůznější rodinné kluby, které nabízejí animační programy zahrnující soutěže, tematická odpoledne, minidiskotéky pro děti, karnevaly atd. Mnohá tato zařízení mají již svou tradici a „zavedené“ jméno. Např. v nejpopulárnějších destinacích v oblíbeném Chorvatsku můžete zábavu hledat v NEPTUN KLUBECH a kromě soutěží a veselí všeho druhu se zúčastnit volby boha Neptuna.
UŠETŘÍTE NEJEN S LAST MINUTE
Pro ty, kteří ještě nezačali dovolenou pro svou rodinu vybírat, jsou v nabídce i cenově výhodnější LAST MINUTE zájezdy, a to především na první termíny ještě před prázdninami. Zvýhodněné ceny lze ale využít napříč celou nabídkou, je dobré jen správně hledat. Cestovní kanceláře na akce, slevy či jiná aktuální zvýhodnění zpravidla výrazně upozorňují.