Víte, že Facebook hodnotí vaši důvěryhodnost? Podle toho, jak poznáte fake newsNové Instagram Shopping by mělo sloužit pro nakupování výrobků od sledovaných profilů bez nutnosti opustit aplikaci. Již nyní je na Instagramu přes 25 milionů firemních profilů a na 2 miliony využívají možnosti inzerce v aplikaci, kde je možné označit produkty na fotografiích a odkázat na vlastní eshop. Business profily jsou oblíbené i mezi uživateli, 4 z 5 sledují alespoň jeden takový.

TIP: Víte, že Facebook hodnotí vaši důvěryhodnost? Podle toho, jak poznáte fake news

Rozšíření o přímý prodej tak dává pro Facebook smysl. Otevřel by si tím totiž další možnost, jak vydělat peníze ať už za reklamu či z provizí za uskutečněné nákupy. Prozatím probíhá testování nákupů v rámci Stories, samostatné aplikace Shopping se dočkáme dle zdrojů v rámci firmy až později. Sám Instagram odmítl celou věc komentovat.