„Každoročně je největší poptávka po rudých růžích, které se s láskou pojí už od dob mýtického Řecka a Říma. V poslední letech také stoupá obliba tulipánů,“ komentuje Jitka Mandysová ze společnosti Fleurop a doplňuje: „Kromě těchto květin se na Valentýna objednávají různé směsové kytice. Ty jsou nejčastěji tvořeny červenými a růžovými květy a doplněny o srdíčka z drátku nebo filcu.“

Autor: fleurop

Podle statistik holandské květinové burzy se v období Valentýna každoročně prodá během jediného dne milion růží a další milion tulipánů.Kromě květin patří mezi oblíbené valentýnské dárky různé cukrovinky, šperky nebo přáníčka. „Naši zákazníci si oblíbili dárkové sady, které kromě květin obsahují ještě nějaké menší dárek. V nabídce máme kvalitní víno nebo bonboniéru,“ uvádí Jitka Mandysová.

Autor: fleurop

V dnešní době, kdy technika boří hranice, není problém nechat zaslat květinu na druhý konec republiky, kamkoliv do Evropy i do zbytku světa. „Od objednání kytice po její doručení uplyne jen pár hodin. Naši florističtí partneři se nachází nejen v České republice, ale také v dalších 150 zemích po celém světě. Díky výběru té nejvhodnější partnerské prodejny, tedy té, která je příjemci nejblíž, jsme schopni zaručit čerstvost a top kvalitu doručených kytic,“ doplňuje Jitka Mandysová. Na webových stránkách společnosti si navíc můžete zvolit přímo příležitost, ke které máte kytici v plánu darovat. Tím pádem se pak nemůžete při výběru splést!

Pro všechny, na které se v soutěži neusměje štěstí, má Fleurop připravenou pestrou valentýnskou nabídku, ze které si vybere opravdu každý. K mání jsou menší kytičky, ale i velké pugety, a to v různých barevných kombinacích. Výhodou online objednávky je i to, že ji lze uskutečnit na poslední chvíli.  Pro doručení v ten samý den stačí zadat objednávku do 15. hodiny.

Autor: fleurop

Šťastní výherci jsou:

Tomáš Adam, Krupka

Monika Bednářová, Bělá nad Svitavou

Michaela Šťastná, Velké Přílepy

Max Minařík, Horka nad Moravou

Marie Postová, Přerov

GRATULUJEME!

O Fleurop – Interflora Česká s.r.o.

Značka Fleurop v rámci mezinárodního sdružení Fleurop – Interflora je jednou z největších a nejznámějších doručovacích květinových služeb na světě. Vznikla v roce 1908 v německém Berlíně z iniciativy floristy Maxe Hübnera. Základem jejího obchodního konceptu je myšlenka, že cestovat by neměly květiny, ale jen jejich objednávky, které se následně doručí na spolehlivá a profesionální místní květinářství umístěná co nejblíže adresátovi květinového daru. Sdružení Fleurop - Interflora v současné době spolupracuje s více než 50 000 partnery floristy a má zastoupení ve více než 150 zemích světa, v rámci nichž každoročně doručí přes 25 milionů květinových objednávek. V roce 2017 vstupuje Fleurop na trh v České republice jako kvalitní doručovací květinová služba a přináší nabídku rozmanitých kytic vytvořený speciálně pro český trh a pro každou příležitost. Více naleznete na adrese www.fleurop.cz.