Dobrý den, na vašich stránkách jste uvedli 10 rizikových míst, kam nedoporučujete jezdit. My bysme chtěli navštívit oblast Belize (leden, únor) s tím, že si koupíme jen letenku a ostatní budeme řešit přímo na místě. Jaký názor na tuto destinaci máte vy? Když jsem pročítala na netu zážitky lidí, kteří tuto oblast již navštívili, byly ve směs celkem pozitivní. Ale zajímal by mě názor odborníka, případně na co bysme si měli dát pozor, kdy a jaké nejnutnější očkování a tak. Mnohokrát vám děkuji za odpověď. G.Krásná  (G.Krásná) 
Dobrý den, asi jsem odpověď vám omylem poslal někomu jinému ,ale zopakuji ji - rozhodně doporučuji abyjste využili služeb některého z místních průvodců.Vyhnete se tím možným nepříjemnostem ,ale hlavně uvidíte více během doby, kteru máte k dispozici. Pokud si zajišťujete cestu sama , jistě pro vás nebude problém si najít nějakou místní agentruru.
Dobry den pane Zimo, chystame se s vasi cestovni kancelari zacatkem srpna na Samos a rad bych se zeptal, jelikoz budeme bydlet v pro nas mozna trochu rusnem meste Karlovassi na mistni plaze? Jaky je vas nazor na jejich kvalitu a zda diky pritomnosti pristavu trosku netrpi? Asi bude vhodne pronajem vozidla? Dekuji za vasi odpoved. (Hugo) 
Dobrý den, zavolejte si na call centrum 841115115, hodně investujeme do zaměstnanců a určitě někdo z nich teď na Samosu byl , ať máte info z první ruky .
Dobry den, da se u Vas koupit zajezd i pro jednu osobu - single? jak to resite napr s ubytovanim? Diky za odpoved (radek) 
Dobrý den, obratTte se na naše call centrum 841 115 115 , určitě vám poradí .
Chtěla jsem Vám jen napsat, že v Brně v Aviionu máte velice milé slečny (paní). (Lada) 
Děkuji moc, jak už jsme dnes někomu psal, máme teď hodně exponované dny -sezóna vrcholí, zároveň jsme vydali mkatalogy EXOTIKA a V ZIMĚ K MOŘI.. Díky za vaše slova .
Dobrý den, mám zájem letět letos do Turecka a nemohu se rozhodnout pro hotel. Přeji si čisté moře a hezkou pláž. V recenzi hotelů když už si vyberu hotel, který by vyhovoval mým představám, tak moře a pláž má špatné hodnocení. Prosím poraďte který hotel toto nabízí. Děkuji  (Iva z Boleslavi) 
Dobrý den, vrátil jsme se s rodinou před čtrnácti dny z hotelu Calelia -oblast Side v Turecku a moc se nám tam líbilo. Pláž široká ,na poměrně velký areál i má,lo lidí na pláži , Camelia je můj typ.
Jaem z českých budějovic a chceme letět v září na dovolenou. Na letiště to máme blíž do rakouského Lince. Existuje cestovka, která by nám zařídila pobyt a odlet z Lince ? (zdena kolářová) 
Dobrý den, česká cestovní kancelář ne, ale zkuste některou z agentur, tám vám pobyt od rakouské ck může zprostředkovat. My prodáváme pouze vlastní zájezdy, kde můžeme garantovat služby, máme česky hovořicí zástupce na místě i na letištích.
Chtěla bych se zeptat, jestli je v nabídce all inclusive zahrnuta i klimatizace, nebo se může stát, že je za poplatek? Děkuji (Blanka) 
Dobrý den, služby all inclusive nezahrnují klimatizaci, týkají se stravovacích služeb. Nemusí tedy platit, že v hotelu all inclisive bude klimatizace. Je potřeba si pečlivě služby daného hotelu pročíst, nebo se zeptat na prodejně, úřípadně na našem call centru - 841 115 115
Dobrý den, s Váší cestovkou jsem už byl 3-krát na dovolený a nemůžu si nanic stěžovat. Vždy to bylo super. Mám však dotaz ohledně věrnostních slev.Nebylo by vůči klientům "poctivější" zohledňovat nejen to, kolikrát s Eximem vycestuje, ale i kolik u Vás utratí? Myslím, že klient, který utratí jednorázově 100 tisíc si zaslouží větší slevu než klient, který utratí "jen" 5000,- Kč. Neplánujete nějakou změnu? Děkuji za odpověď a přeji mnoho zdaru. (Josef Š.) 
Dobrý den, děkuji za podět, určitě se nad tím zamyslíme. Nicméně do věrnostního programu napočítáme last-minute.
Je hezké, že chcete radit co a jak řešit, ale ani Vaše cetovní kancelář při důvodné reklamaci, která byla uplatněna a sepsána s Vaší delegátkou na hotelu a řádně uplatněna u Vaší cestovní kanceláře nejedná moc korektním způsobem a nabízí skoro nulovou( k poměru ceny zájezdu) finanční kompenzaci jak řešit tento problém než se klient obrátí na soud (Lenka) 
Dobrý den, omlouvám se neznám váš konkrétní případ. Můžu jenom říct, že procentuelně nám počet reklamací rok od roku klesá. Obrat´te se na naše oddělení péče o zákazníky.
Dobrý den. Již pět sezon po sobě jsem využil nabídky vaší cestovní kanceláře (Egypt)a byl jsem relativně spokojen. Mám ale dotaz, který se řeší rok co rok s delegátem, který za to samozřejmě nemůže. Proč jsou 15 denní pobyty vypravovány jen z Prahy a v případě příletů z Ostravy a Prahy jsou Ostraváci na místě až večer, případně v noci, ale rekreanti z Prahy už v dopoledních hodinách. Tentýž problém je s odletem. Ostrava odlétá už ráno, Praha až večer. V podstatě mají Pražáci téměř dva dny pobytu navíc za stejnou (nebo nižší) cenu než Ostrava. Děkuji za odpověď. Diskriminovaný rekreant z Ostravy Pavel Závada (Pavel Závada) 
Dobrý den, s tím bohužel nic neuděláme. Domovkým letištěm leteckých společností je Praha a proto lety z Brna a Ostaryv rtakto vycházejí. Na misce vah máme potom využití bližšího letiště (doprava, čas) nebo potom odletů z Prahy. Nedokážeme la letových řádech v tomto ohledu nic změnit.
Dobrý den,nejsem sama kdo říká, že týdenní letecké pobyty jsou velmi krátké,se srovnáním s cenou?nejvíce činí letenka, odpovíte mi že mohu sloučit dva týdny ale velmi vyhovující jsou 12 denní pobyty to je tak akorát. Při týdnu ztratíte i letecky dva dny cestou a je to za dost peněz velmi krátká dovolená. nejste sami kdo to dělá ale jsou i CK, které 12 denní pobyty nabízí.Když vezmete na př.Tunis, letí se v sobotu večer s odbabvením a letem ztratíte noc, v neděli se ubytováte a jste unaveni a víc jak půl neděle je pryč.V sobotu odlétáte, musíte opusit pokoj a zase je den pryč a nabídka zní 7 dní,ale skutek je 5 dní za velký peníz,jistě vystřídáte více zájemců a máte vyšší zisky, ale klient se netačí ani rozkoukat, natož udělat nějaký výlet. (EPIS@deznam.cz) 
Dobrý den, dopuručuji potom 11/12 denní pobyty, myslím, že máme opravdu velký výběr.
Dobrý den, jaké místo v Evropě byste mohl doporučit, jako nejkrásnější, pro svatební obřad?  (Petra) 
Dobrý den, doporučuji si dopředu zajistit nějakého místního průvodce, vyhnete se tím spoustě problémů a hlavně mnohem lépe využijete čas , který na cestu máte. POkud si zajišťujete cestu sama nebude pro vás problém si na internetu nějakou místní agenturu najít. Ohledně očkování je nejlepší se poradit s vaším lékařem, případně se obráti na některou hygienickou stanici.
Objednala jsem si u agentury Invia letecký víkendový pobyt v Paříži pro 2 osoby a zaplatila 15.000, Kč zálohy. S odletem z Bratislavy. Invia se tedy obrátila na slovenskou CK Pegas Tours a u ní pobyt zarezervovala. Podepsala jsem s nimi smlouvu, aniž by mi byly zaslány obchodní podmínky. Z osobních důvodů jsem musela zájezd stornovat a to 69 dní před odletem. CK mi odmítla jakoukoliv částku ze zálohy vrátit. Jedná se o let na pravidelných linkách. Naúčtovali si letenku ve výši 10.000 SK pro 2 osoby a letištní a palivový příplatek ve výši 5 980,- SK pro 2 osoby + 900 SK storno poplatek. Je toto oprávněné, připadá mi to neseriózní a už se nestane, že bych se na jakoukoliv CK obrátila za účelem zprostředkování mé dovolené. Nemám doposud žádné zkušenosti s chatem, moc vás prosím o odpověď na můj e mail vera.naradku@seznam.cz. Moc, moc, prosím. (Věra Pospíšilová) 
napište mi mail na eximtours na moje jméno
Jsme středního věku a příští rok se chystáme s přáteli do Řecka.Můžete nám nějaké místo doporučit? (Karel,Morava) 
osobně preferuji ostrovy, půjčím si auto a za dovolenou ostrov projedu a mám pocit, že ten koisek země uprostřed moře znám. Takže Rhodos - na něm máte vše- histrorie akropole v Lindosu je starší než v Aténách, hory , hlavní město, které rhodští rytíři ubránili proti Turkům , nebo klidnější turizmem míně zasažený Kos . Zavolejte na naše call centrum , pravidelně operátorky vysíláme na studijní cesty, mají proto velmi aktuální informace.
Dobrý den. Kolik písemných reklamací má Exim tours cca za rok? Pokud možno, vyjádřeno nominálně, nikoliv procentuálně. Děkuji  (Tomáš Volf) 
Dobrý den, nemůžu vám teď ( ztohoto místa) odpovědět přesnou cifrou, ale jedná se řádově o promile (nikoliv procenta) c celkového počtu klientů.
Já a moje žena se považujeme za dlouhodobé klienty vaší CK. Všude však kde je česká klientela mají hotely tendenci ubytovávat Čechy buď do suterénních, nebo pokojů s výhledem do ulice.Ne tedy na moře. Pokud si našinec neumí poradi, je naprosto odkázán na benevolenci vedení hotelu.Létáme s vámi dvakrát do roka a vždy se situace opakuje. (Mgr.Jan Hájek) 
Dobrý den, to mě velice mrzí, myslím, že naopak pozice naší cestovní kanceláře je taková, že k těmto nešvarů dochází jenom vyjímečně.
Dorý den,nechápu proč se účtuje za jednolůžkový pokoj příplatek.Přitom je problém vůbec sehnat jednolůžkový.Děkuji (Jana Matušková) 
Nejedná se o naše rozhodnutí, přenášíme zde jenom dál podmínky ubytovatelů- hoteliérů. Ano jednolůžkových pokojů je poměrně málo. Obraťte se na některou z našich naši prodejen, určitě vám něco vhodného poradí.
Začátkem listopadu bych chtěla do Egypta - Sharm El Sheikl,jaké počasí tam v tomto období je? Dá se ještě koupat? Nebo co by jste doporučoval, kde ještě vládne teplejší počasí - do 20.000 Kč ??? Děkuji. (Marie Tobiášková) 
Eygpr je velice dobrý typ , o počasí se vůbec nebojte, Egypt je naopak nejlepší možností na daný rozpočet.
V červenci jsme s Vaší cestovkou letěli do Tuniska z Brna. Tam bylo zpoždění letadla 2,5hod a zpět 7 hodin. Můžete mi vysvětlit, proč k tomuto zpoždění dochází (přepravovala nás letecká společnost Kartágo). Do budoucna jsme úplně znechuceni cestovat letecky s touto společností. Díky za odpověď. (Zdena) 
To mě velmi mrzí, neznám te´d přesný důvod zpoždění tohoto letu, ale věřte mi, že se jedná o ojedinělé případy. Naprostá většina našich letů létá včas. Dejte nám ještě šanci, uvidíte, že to byla opradvu vyjímka.
Dobrý den,nemám na Vás otázku,ale pochvalu.Loni a předloni jsme s Eximem byli v Dominikánské republice.Vše bylo perfektní,delegátka super.Letos v zimě se s Vámi chystáme na Kubu.Všude Vás doporučuji.Přeji co nejvíce spokojených zákazníků.S pozdravem Jitka Turková (Jitka Turková) 
Děkuji moc, máme teď ve firmě velmi eponované období a vašich pár vět mi dobije baterky . děkuji za celou formu a uděláme vše pro to, abyjste stejný dojem měla i po svě další dovolené . (doufám že s námi..)
Co říkáte na kampaň proti Exim tours ze strany sl.Mašlíkové (pokud nevíte, kdo to je, je to silikonová nula), že pokud chtěla čisté ručníky, musela by se vyspat s recepčním? (Jana) 
Breme ji jako snahu o vlastní zviditelnění. Článek, kde kombinuje připomínky ke službám hotelu s propagací materiálu použitého na úpravu jejího porsí ani nemůžeme jinak brát.
Chci-li letět v systému "Kup a leť", co mám pro to udělat, na koho se obrátit? Jsem z Hradce Králové. (eliskaHK@seznam.cz) 
Máte dvě možnosti - podívejte se na web , klkněte na BUy and Fly a uvidíte nabídku těchto odletů(pokud jsou k dispozici) , potom můžete jet přímo na letiště, kde některý z pobytů zakopupíte a letíte. Druhá možnost je dostavit se na některou z vybraných prodejen EXIM tours (seznam je na vebu -www.eximtours.cz - v kontaktech, kde můžete tyto zájezdy rovněž zakoupit. Odlétat můžete z Prahy, Brna a Ostravy
Prosím o Váš názor - jedu letos na dovolenou na Rhodos a po zemětřesení a požárech mám docela strach. Prosím o Váš názor co se týká bezpečnosti na tomto řeckém ostrově (Květa z Mostu) 
Zemětřesení jsou v této oblasti obvyklým jevem, stejně jako v našich podmínkách povodně (i když následky zemětřesení v oblasti souostroví dodekanesos, kam Rhodos patří nebyly nikdy tak vážné, jako v případě našich povodní. Prostě místní jsou na to, že se občas země zachvěje zvyklí. Požáry jsou dnes jak v Řecku, tak ve Španělsku, psotě v zemích s telým počasím a monokulturami stromů s vyšším obsahem praskiřice také běžné. Nebojte se a leťte , závidím vám,. že ostrov boha Helia uvidíte poprvé. Určitě se podívejte do Lindosu a slivte mi, že navštívíte hlavní město a přístav s laněmi, kde stával kolos Rhódský.
Přeji dobrý den.....můžete mi povědět, proč je málo letů z Brna s vaší CK? je to veliká škoda a hlavě i letecká společnost je důležitá. s CSA mám dobré zkušenosti a příjemní piloti.děkuji (barunka) 
Dobrý den, přišel jsme za vámi na chat, ptejte se , rád zodpovím vaše dotazy na téma cestování. Počet letů vychází ze zájmu (počtu klientů -cestujících z minulých sezón) .letos opravdu zaznamenáváme zvýšenou poptávku na odlety z Brna, nicméně kapacita letadel byla nasmlouvána loni v toto období. Dávám vám za pravdu, stále více klientů se zajímá s jakou leteckou společnopstí jsou lety operovány, zde je naše exclusivní smlouva s ČSA jasnou konkurenční výhodou.