Paní Romaně Maškové z Rakovníka zbyly oči pro pláč a potvrzení, že bankovním převodem zaplatila cestovce Tomi Tour 34280 Kč. V ruce drží nepodepsanou smlouvu...

Zájezd se neuskuteční. Cestovka krachla, ale do poslední možné chvíle vybírala peníze za zájezdy!

Po krachu cestovní kanceláře Tomi Tour mají Češi strach. Klienti sice dostanou většinu peněz zpátky, ale i tak si prožili velké zklamání na letišti, jiní perné chvilky v zahraničí. Odborník na cestovní ruch a mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří a agentur (AČCKA) Tomio Okamura radil, kde mohou klienti, kteří si koupili zájezd, uplatnit nárok na náhradu škody? Jak poznat dobrou cestovku? Čtěte ZDE!


Co píší do redakce Blesk.cz další klienti zkrachovalé cestovky?

"Naše rodina zaplatila panu Fischerovi 50 000 Kč. Teď mi zbývá jen věřit, že peníze, které jsem v říjnu zaplatila, ještě někdy uvidím. Cestovce už nevěřím žádné," napsala rozzlobená paní Ivana Nováková.

Tomio Okamura
Autor: achiv

"Zakoupili jsme si s přítelem zájezd na Mallorku v terminu 10. 9. - 17. 9. 2009. Za zájezd jsme zaplatili dne 14. 5. 2009 celkovou částku 25 230 Kč a pak jsme se z internetu dozveděli, že firma Tomitour zkrachovala. Nikdo nás z cestovní kanceláře nekontaktoval, telefon nikdo nezvedá...," píše zoufalá Iva Krčmářová.

Zavřená pobočka Tomi Tour
Autor: Ladislav Křivan, Ondřej Požár