Ve stánku bude zkušený tým, který poskytne začínajícím podnikatelům rady, jak se vyvarovat chyb při zakládání společnosti a jaké náležitosti k tomu jsou potřeba, uvedl Hofman.

Akce je zaměřena na lidi, kteří mají nápady v oblasti inovací, avšak nemají s podnikáním zkušenosti. Odborníci například poradí, jak založit firmu, vybrat název a vytvořit logo společnosti. Na místě bude i pracoviště grafika, který se zájemcům bude věnovat a společně zkusí logo navrhnout. Finální podobu pak vytiskne jako sadu reklamních předmětů.

Praha rovněž představí čtvrtou výzvu projektu pražských voucherů, které slouží jako podpora zejména začínajícím podnikatelům. Praha je nabízí na inovační projekty, zahraniční veletrhy a výstavy i na kreativní služby.

Pilotní projekt voucherů spustila v roce 2013. Tehdy o ně projevily zájem desítky firem. Například v roce 2018 magistrát rozdělil mezi začínající podnikatele 480 milionů korun. Šlo o peníze, které město získalo z fondů Evropské unie, podnikatelé mohli získat až 85 procent peněz nutných na projekt.