„Pokud jste někdy naletěli při nákupu na netu, věřte, že nejste sami,“ napsala Absolonová na Instagramu a připojila i video, na němž celou nepříjemnou situaci vylíčila.
Všechno začalo tím, že ztratila jednu rukavici ze svého oblíbeného páru. Její partner se jí snažil udělat radost a rukavice jí chtěl nahradit. Jenže nevyšlo to zrovna podle jeho představ.
„Chtěl mi objednat k Ježíškovi nové. Ony teda nepřišly na Ježíška, přišly teď,“ prozradila Monika na přelomu ledna a února. To ale nakonec nebyl jediný problém. Když zásilka konečně dorazila, čekalo představitelku Evity ve stejnojmenném muzikálu další nemilé překvapení.
Mělo se totiž jednat o originální značkový produkt, jenže místo toho dorazil jen »šmejd«, který z jedné strany vypadá v pořádku, ale z druhé strany je očividně ze zcela jiného materiálu.
„Kdyby vás zajímalo, kolik za ně Tomáš dal, tak tři tisíce. A já jsem ještě doplácela 750 za poštovné,“ dodala zpěvačka, která se snažila brát věc s humorem. Přesto ji zážitek znechutil natolik, že se chce e-shopům vyhýbat. Dokonce zatím ani neví, zda může sporné rukavice vrátit. Odrazuje ji od toho i představa, že by za dopravu zpátky musela znovu sáhnout do peněženky.
VIDEO: Monika Absolonová prozradila: Proč brečela v Lucerně jak šílená?!
Monika Absolonová: Proč jsem brečela v Lucerně jak šílená! David Turek, Aleš Brunclík