Hned po spuštění si všimnete, že tvůrci k dané látce Star Wars přistupovali s největším citem. Prostě jako praví fanoušci. Atmosféra Hvězdných válek na vás dýchá každou sekundu hraní. Ať už je to hudba, přenádherná grafika, skvěle ztvárnění hrdinové, padouši, nejrůznější mimozemské rasy i tvorové, technika nebo samotné planety. Pro milovníka Star Wars je z tohoto hlediska hra naprostým požehnáním.

Star Wars Battlefront II, který je střílečkou z třetí i první osoby, nabízí hráči oproti prvnímu dílu plnohodnotnou kampaň se zajímavým námětem. Její hlavní hrdinkou je členka imperiální speciální jednotky Inferno Iden Versio. I když s ní hráč zažije zabíjení rebelů, plíživou pseudo špionáž (kradmý postup není nikdy nutný) i otevřený boj, při nichž zabijete hodně kladných postav, její postoj se k Impériu časem změní.

Videohra Star Wars Battlefront II.
Hráč tak vidí proměnu postavy a její přesun od zla k dobru. Iden ale není jedinou hratelnou postavou příběhu. Ten vás občas postaví i do role známých hrdinů a padouchů jako rytíře Jedi Luka Skywalkera, princezny Leii Organy, pašeráka Hana Sola nebo temného Kylo Rena. Kampaň je zábavná, ale svou plytkost nezapře.

Je na ní vidět, že vše je zpracováno ze hry určené hlavně pro online klání. Přestřelky jsou dobré, potěší, že nabízejí možnost načasovaného rychlého nabíjení z Gears of War, ale často jim občas ten správný feeling. Potěší i souboje ve vesmíru s X-Wingy i Tie Fightery, ale opět si budete vědomi, že jde spíš o takový skirmish online. A hlavně – po pěti hodinách je konec, což je prostě krátká doba.

Videohra Star Wars Battlefront II.
Naštěstí si pro hráče připravili v EA přídavek zdarma. Ke stažení je dodatek ke kampani, který se nazývá Resurrection. Trvá asi hodinu a půl a pokračuje po několika dekádách ve vyprávění příběhu Iden Versio. Hráč se setká dokonce s její dcerou. Nejde o nic světoborného, ale určitě jde o dodatek, který každého příjemně potěší. K tomu je potřeba přičíst aktuální online bitvy.

Například tu současnou The Last Jedi, která je založená na aktuální osmé epizodě. Multiplayer je skvělý, hrát ho může až 40 hráčů najednou, a to jak na zemi, tak ve vesmíru ve stíhačkách. Nabízí čtyři hlavní režimy, ve kterých budete bojovat v kůži hrdinů, používat známou techniku i vozidla, plnit různé scénáře úkolů, či zabíjet všechny protivníky. Multiplayer je hodně povedený, jedna věc ho ale srazila na kolena. Nejde o nic horšího než proklínané mikrotransakce.

Videohra Star Wars Battlefront II.

Po velmi negativních reakcí je hlavou z EA deaktivovali, ale tím si na sebe upletli ještě horší bič. Někteří hráči si již vylepšili své postavy za skutečné peníze, a získali tak nefér výhodu oproti ostatním, kteří tak později již učinit nemohli. EA okamžitě klesly akcie a od té doby se snaží vše napravit. Hra je proto dostupná za sníženou cenu a všechny další DLC budou zdarma. Škoda zpropadených mikrotransakcí. I tak jde o hru, kterou nelze fandům Star Wars jinak než doporučit.

106 fotografií

Hodnocení Blesk.cz: 75 %

S citem zpracovaný vesmír Star Wars