Blesk pomáhá: Zlevněné volání mobilních operátorů není pro všechny?!
VIDEO: Vlnu zlevnění tarifů mobilních operátorů chtěla využít čtenářka Dagmar Beranová (46). Obrátila se na svého operátora Vodafone, u kterého je už deset let. Ten jí ale levný tarif zamítl.
„Jsem u Vodafonu již deset let, vždy jsem své účty platila, ale s přechodem na neomezený tarif jsem ostrouhala,“ napsala paní Dagmar do redakce Blesku den potom, co na lince péče o zákazníky jí zamítli změnu tarifu kvůli špatné platební historii.
Neplatička?
Navštívili jsme tedy pobočku operátora sídlící přímo na pražské centrále zvané »Vinice«. Paní Dagmar vše na místě vysvětlila. Reprezentantka prodejny našla důvod, proč Vodafone označil zákaznici za člověka špatně platícího své závazky – jedna opožděná platba v tříměsíční historii.
Přišli o zákazníka
„Zavolejte si na *077, tam to s vámi vyřeší,“ snažila se Dagmaru odbýt reprezentantka. Pro názornost je to to samé, jako byste šli na jinou prodejnu. „Odejdu k jinému operátorovi,“ svěřila se Dagmar.
Reakce Vodafonu
Obrátili jsme se na mluvčí Vodafonu Alžbětu Houzarovou, jež jako zázrakem zjistila, že „zrovna nyní už Neomezený tarif za 691 Kč nabízíme i zákazníkům, kteří v posledních třech měsících opomněli uhradit některé ze svých vyúčtování. Podmínkou je pouze absence aktuálního dluhu na všech číslech zákaznického účtu“.
Ve Francii od FREE mam 2 hodiny volani a neomezene sms za 2€.Za 20€ je neomezene volani,(sms/mms) na pevne linky i mobily a volani i do zahranici. Ktery operator toto v Cesku konecne nabidne?