Tímto sestřelili letadlo? Foto teroristů s protiletadlovým BUKem!
Na internetu se objevily fotografie, které pravděpodobně zachycují konvoj teroristů, jež vezou na stanoviště systém protiletadlových střel, jímž zřejmě sestřelili civilní boeing Malajsijských aerolinek s 295 lidmi na palubě.
Informační skupina včera v 13:30 v oblasti u východoukrajinského města Snižně, které je vzdáleno asi 80 km od Doněcku, vyfotila konvoj řízený proruskými separatisty.
Konvoj se skládal ze tří tanků, dvou obrněných transportéru, nákladního vozidla s těžkým kulometem. Jeho součástí byl také tahač, na jehož korbě přepravovali obranný protiletadlový raketový systém BUK. Právě ten dokáže sestřelit letadlo až ve výšce 20 km.
Jelikož separatisté sami takovou technikou nedisponují, je velmi pravděpodobné, že je vyzbrojila ruská strana. Uniknutím nahrávek hovorů se ukázalo, že do teroristického útoku na civilní letadlo, jež však bylo sestřeleno nejspíš omylem, byl zapojen také nejméně jeden příslušník ruské tajné služby.
Němečtí experti nalezli v kabině MH 17 třicetimilimetrové otvory po vstřelech http://hat4uk.wordpress.com/2014/07/28/new-mh17-sensation-german-experts-point-finger-at-ukrainian -air-force-jets/ John Ward 30. 7. 2014 hat4uk Německý expert Peter Haisenko právě zveřejnil tyto poznatky o katastrofě MH17 (ve zkratce): Neštěstí malajského MH 17 je známé všem. Záznam letu je posuzován v Anglii. Co může zjistit? "Možná více než jste připraveni přijmout .... Obrázky fragmentů kokpitu poskytují šokující obraz. Jsou na nich vstupní a výstupní otvory od kulek. To není spekulace, ale analýza jasných faktů. Kokpit přináší jasný důkaz. Okraje díry po kulkách jsou ohnuty dovnitř a mají kulatý tvar. Vystupní otvory 30mm ráže jsou méně pravidelně tvarované a jsou potrhané směrem ven. Dále je vidět, že výstupní otvory jsou roztřepené s dvojitým hliníkovým povrchem a ohnuté směrem ven. To znamená, že štěpiny ukazují na vstřel z vnější strany. Nýty byly také ohnuty směrem ven.... Tak lze dospět pouze k jedinému závěru: Letoun nebyl zasažen raketou. Poškození letadla je výhradně v interiéru kokpitu... Rusko vydalo data ze záznamu radaru, která ukazují, že Ukrajinský SU 25 byl blízko MH 017. To odpovídá údajům od španělského pracovníka řízení letového provozu, že dva ukrajinské stíhací letouny byly v přímém kontaktu s MH 017. Připomeňme, že SU 25:. je vybaven 30mm kanónem Typ GSch-302 / AO-17A, s kotouči s 250 explodujícími náboji v pásech. Kokpit MH 017 byl zasažen ze dvou stran, jak vstupní tak výstupní otvory jsou na stejné straně .... " Nejsou to přesvědčivé argumenty? Nyní si přečtěte tento článek (také německy) publikovaný v deníku „Nové Německo“ vojenským odborníkem plukovníkem ve výslužbě Berndem Beidermanem, který nabízí stejně pádné důvody, proč letadlo nemohlo být sestřeleno raketou země-vzduch: Kdyby bylo letadlo zasaženo zvenčí raketou, začalo by okamžitě hořet. Vedla by k tomu obrovská teplota vyvolaná třením, které generují střepiny pronikající trupem.