Nejvíce lidí využívá spojení mezi Karlínem, Štvanicí a Holešovicemi odpoledne a v podvečer. V tu dobu se stává, že převozník dokonce nemůže nabrat všechny zájemce najednou.

„Když sem nastoupí odpoledne i výletníci s kočárky a nashromáždí se mi na zastávce 20 lidí, tak poberu, co můžu, což je kapacita lodi 10 lidí, a co nejrychleji se vracím pro ostatní, kteří zůstali na molu,“ říká převozník Michal.

Přívoz má jezdit v půlhodinových intervalech. Pokud ale převozník vidí, že někdo už čeká, nemá problém ho svézt i mimo jízdní řád. „Na ceduli je číslo na služební telefon, který mám na lodi, i akustické zařízení. Pokud někdo vyloženě pospíchá, tak dá vědět a není problém pro něj přijet,“ dodává Michal.

Většina lidí si chce během jízdy s převozníkem povídat. Nejčastěji řeší, zdali bude přívoz jezdit i příští rok. Zatím totiž do října funguje ve zkušebním režimu.

„Rentabilita je stanovena na 100 lidí denně,“ uvedl místostarosta Prahy 7 Ondřej Mirovský (Strana zelených). Má proto radost, že zájem je mnohonásobně vyšší než požadovaná stovka. Loď by tak mohla příští rok po zimní přestávce opět brázdit Vltavu.

Farmáři se v Praze stěhují mezi sportovce. V pražských lesích vyrostou venkovní posilovny. A proč se hrobka nabízí jako byt? Podívejte se na nový pořad Selfie z Prahy, který přináší zprávy z metropole zábavnou formou:

Video
Video se připravuje ...

Selfie z Prahy: Hrobku nabízejí jako byt. A nový přívoz nezvládá nápor davů Matěj Smlsal, Matěj Šrám, David Vaníček