Zatímco všichni rozumní lidé při živelných pohromách z rozpadajících se měst utíkají, motorističtí nadšenci ze známé závodní série do něj přijíždějí na nový závodnický turnaj. Oproti předchozím dílům se MotorStorm: Apocalypse více zaměřuje na příběh, což je ale spíše na škodu. Zábavný ani zajímavý totiž není, stejně tak jeho komiksové zpracování. Závodní hry jsou ale o závodech, a v tomto ohledu boduje MotorStorm: Apocalypse na celé čáře.

Tratě jsou vysoce interaktivní, zničit lze ledascos
Autor: Sony

Závodní apokalypsa na vlastní kůži

V postapokalyptickém městě totiž všude padají budovy, v zemi se objevují jámy a při jízdě na trati před vás klidně spadne vybuchující tahač s cisternou. MotorStorm: Apocalypse je nabitý adrenalinem! Jde o arkádové závody, jejichž hratelnost vás okamžitě vtáhne. Ve hře se projedete ve sportovních vozech, tahačích, monster trucích, čtyřkolkách, silničních a terénních motorkách nebo chopperech. Všechny jsou navíc vybaveny užitečným turbem! Vozidel tu jsou mraky a s každým z nich se můžete při nešikovné jízdě lehce vybourat!

Vytlačte soupeře z trati

Závody na skvěle zpracovaných a vysoce interaktivních tratích vám navíc ztíží agresivní protijezdci. Budou do vás vrážet a snažit se vystrčit z trati, ale všechno jim můžete vrátit! Vozidla je totiž možné rychle strhnout doprava nebo doleva a zaútočit. V kampani pro jednoho hráče vás čekají tři jezdci, z nichž každý reprezentuje jednu obtížnost. Hru si ale můžete zahrát i ve více hráčích, což je ještě větší zábava. V několika režimech si můžete zajezdit až ve čtyřech hráčích na jedné konzoli nebo až v šestnácti prostřednictvím online služby PlayStation Network.

6 fotografií

Grafické a hudební orgie

Z technologického hlediska patří MotorStorm: Apocalypse k nejhezčím videohrám vůbec. Modely vozidel i okolí trati je nesmírně detailní a ukazují výkon konzole PlayStation 3 naplno. I efekty jako výbuchy, šířící se prach nebo déšť vypadají působivě. Hra dokonce podporuje stereoskopické 3D zobrazení na podporovaných televizorech. MotorStorm: Apocalypse má navíc pod kapotou umístěný chytlavý hudební doprovod! Jedinou technickou vadou na kráse této hry jsou nahrávací časy. Než PlayStation 3 nahraje z Blu-ray disku celou trať, trvá to opravdu dlouho. Pokud tedy chcete zažít při závodění opravdové vzrušení, MotorStorm: Apocalypse je hrou pro vás.

Fenomenální grafika

Spousta různých vozidel

Adrenalinový náboj