Problémy Smartwings: Češi v Řecku čekali přes devět hodin, let z Brna se otočil zpět

Autor: tva - 
10. 9. 2019
19:45

Cestující na řeckém ostrově Zakynthos čekali na odlet linky české společnosti Smartwings do Ostravy přes devět hodin. Stroj, který na řecký ostrov mířil z Brna, se totiž musel kvůli problémům s podvozkem vrátit na letištní plochu. Stejným letadlem se pak měli cestující do Brna a do Ostravy vracet.

Podle informací webu iDnes.cz šlo o letoun kanadské společnosti Sunwing, kterou si český letecký dopravce najal, aby jim pomohla vyplnit výpadek letadel kvůli odstávce Boeingů 737 MAX. Potíže stroje potvrdila i mluvčí Smartwings Vladimíra Dufková.

Letadlo, které z Brna mířilo na řecký Zakynthos, se muselo po necelé půlhodině letu vrátit zpět kvůli potížím s podvozkem.Letadlo, které z Brna mířilo na řecký Zakynthos, se muselo po necelé půlhodině letu vrátit zpět kvůli potížím s podvozkem. | Flightradar24.com


„Po vzletu se u letadla objevila signalizace polohy nezasunutého podvozku a posádka se rozhodla v souladu s bezpečnostními postupy pro návrat zpět na letiště v Brně. V současné době probíhá technická prohlídka letadla,“ řekla serveru iDnes.cz.

„Čekáme tu celý den, nevíme, kdy bude odlet, nikdo nám neposkytl žádné informace,“ stěžovali si cestující serveru TN.cz v úterý odpoledne. Letadlo zpět do Česka se tak z řeckého letiště vzneslo místo v 8:05 až v 17:34 místního času.

Sledujte pořady Blesk Zpráv

Epicentrum S prezidentem v Lánech Ptám se, pane premiére

Redakce Blesk Zpráv pro vás každý týden od pondělí do čtvrtka připravuje pořad Epicentrum s rozhovory na aktuální témata. Kromě toho vám pravidelně přinášíme názory prezidenta Miloše Zeman v pořadu S prezidentem v Lánech a zpovídáme i premiéra Andreje Babiše.

Aktuálně: Konec kauzy Čapí hnízdo - Státní zástupce zastavil stíhání Andreje Babiše

nininka ( 12. září 2019 20:19 )

14.8.19 jsme měli odletět z Turecka z Antalye...let měl zpoždění 8 a půl hodiny...po příletu nás hned odchytli dvě vymahačské firmy...na náhradu opožděného letu. Super,jen si účtují 25%. Smartwings nám sice zajistil jídlo a pití na letišti...i nám dal papír na co máme nárok...,na kterém je jako kontakt jen email. Do dnešního dne mě nikdo nekontaktoval...a firma SW...na fb ani neodpověděla do zprávy...a volání na uvedený mobil mi nikdo nezvedl...

majkaros ( 11. září 2019 09:08 )

Stejný problém jsme měli 28.8.2019 při návratu z Burgasu,také jsme čekali 10.hodin na letišti,nikdo nás nein­formo­val.Le­tecká společnost Smartwings nám tímto zkazila dovolenou.

mertlik.tachova ( 11. září 2019 05:29 )

Nejhorší společnost kterou znám... Jen samé problémy...

blecktajp ( 10. září 2019 23:25 )

Kde je můj komentář vy hajzlové?

Zobrazit celou diskusi
Další videa