Nejprodávanějším modelem byla v listopadu Octavia, kterých firma dodala 31.100, meziročně o 24,2 procenta méně. Vzrostly naopak dodávky u vozů SUV, Kodiaq zaznamenal nárůst o 13,6 procenta na 15.000 aut a Karoq o více než 300 procent na 12.300 kusů.

"Za prvních jedenáct měsíců letošního roku jsme naše dodávky zákazníkům ve srovnání s loňským rokem zvýšili o 5,1 procenta. Jedná se o potěšující výkon, především s ohledem na zavedení nového testovacího cyklu WLTP a také s ohledem na současný pokles automobilového trhu v Číně," řekl člen představenstva Škody Auto Alain Favey.

Zákazníkům v západní Evropě dodala Škoda v listopadu 43.300 vozů, což v porovnání se stejným obdobím předchozího roku odpovídá nárůstu o 7,9 procenta. V Německu, na nejsilnějším evropském trhu značky, zvýšila firma své dodávky zákazníkům o 7,1 procenta na 17.300 vozů.

Ve střední Evropě dodala automobilka svým zákazníkům 18.500 vozů, což představuje pokles o tři procenta. Na domácí český trh dodala Škoda 7700 vozů, o 7,6 procenta méně než ve stejném období minulého roku.

Meziroční nárůst dodávek o 15,8 procenta hlásí firma z východní Evropy. V Rusku automobilka meziročně posílila o 42,9 procenta na 8200 vozů.

V Číně, na největším trhu Škody, dodala firma v listopadu svým zákazníkům 28.000 vozů, což ve srovnání se stejným měsícem minulého roku představuje pokles o 24,3 procenta. Současné dodávky čínským zákazníkům odrážejí podle firmy aktuální vývoj klesajícího čínského trhu s osobními vozy.

Škoda loni dodala celosvětově 1,2 milionu vozů, za prvních 11 měsíců letošního roku to bylo téměř 1,15 milionu. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zaměstnává víc než 35.000 lidí a je aktivní na více než 100 trzích.