Volební studio Blesku! Výsledky, komentáře, zajímaví hosté i módní policie s Inou T.
Aktualizováno -
14. ledna 2023
•
20:00
Autor:
Markéta Volfová, Pavlína Horáková, vei -
14. ledna 2023
•
05:00
Sdílej:
Andrej Babiš a Petr Pavel postupují do 2. kola prezidentské volby, v poli poražených končí Danuše Nerudová. Jak vidí experti výsledky boje o Hrad? A kde mají před finálovou bitvou Babiš s Pavlem rezervy? To všechno jsme probrali v živém vysílání s moderátorkami Markétou Volfovou a Pavlínou Horákovou.
Kreativní používání ústavy - takhle své často kontroverzní počínání nazýval deset let prezident Miloš Zeman. I o tom jsme mluvili s ústavním právníkem Janem Kyselou.
Politolog Lukáš Jelínek zhodnotil, co vedlo k rekordně vysoké účasti, těsnému výsledku první dvojice. Hovořil i o tom, co vedlo k tomu, že Danuše Nerudová zůstala daleko za výsledkem, který jí predikovaly průzkumy.
Neopomněli jsme ani styl oblékání všech kandidátů a současné hlavy státu. To, jak si v oblékání umí poradit, zhodnotila módní kritička Ina T.
Hovořili jsme s bývalým ředitelem protokolu Kanceláře prezidenta republiky Miroslavem Sklenářem, politoložkou Vladimírou Dvořákovou, nebo kandidáty z předchozích přímých voleb Jiřím Dienstbierem a Michalem Horáčkem.
Příběh, který zahřeje u srdce, se udál během nedávného setkání podporovatelů Petra Pavla na Staroměstském náměstí v Praze. Generál se svou chotí Evou do finále své prezidentské kampaně získal nečekaného společníka, který je od té doby provází ve veřejných vystoupeních a dodává jim sílu - plyšové sloníka. Jaký příběh za ním stojí? Čtěte zde.
12:35
27. 1. 2023
„Za chvíli začne druhé kolo prezidentské volby. Nenechme se ukolébat predikcemi průzkumů a pojďme volit. A nezapomeňte, volební lístky dostanete až přímo ve volební místnosti,“ připomíná senátor Marek Hilšer, který v prvním kole prezidentských voleb skončil na šestém místě.
12:27
27. 1. 2023
Větší množství placených příspěvků za větší celkovou částku zadal tým Petra Pavla, a to 55 v celkové ceně 522 000 korun, u Andreje Babiše to bylo 13 postů v ceně 364 000 korun. V prvním týdnu kampaně před druhým kolem měli oba finalisté podle analýzy Transparency International a Asociace pro mezinárodní otázky relativně podobné počty zobrazení jednotlivých inzerátů - 235 000 zobrazení na jednu reklamu v průměru u Pavla a 226 000 zobrazení u Babiše.
Do celkového počtu zobrazení se to propsalo jako necelých 13 milionů zobrazení u Pavla a u Babiše tři miliony zobrazení. Babišova reklama se přitom doručovala 411 000 uživatelů, zatímco Pavlova milionu uživatelů sítí. Pavel posílil svou reklamu určenou pro mladší publikum mezi 18 a 34 lety. Ostatním věkovým skupinám doručoval reklamu přednostně Babiš, a to zejména od 45 let výše.
Souhlasím ti co tam žijí dlouhodobě nemohou ty naše kandidáty znát TAK JAK JE MOHOU VOLIT? Jedině že by je někdo "naočkoval" KOHO MAJÍ VOLIT a že nechtějí Babiše TAK BEBIŠE NEVOLIT. Třeba v Rakousku ta naše šéfka posl. sněmovny aby ji nemohli doručit žádost o vyslovení nedůvěry vládě raději "ZDRHLA".
Souhlasím
ti co tam žijí dlouhodobě nemohou ty naše kandidáty znát TAK JAK JE MOHOU VOLIT? Jedině že by je někdo "naočkoval" KOHO MAJÍ VOLIT a že nechtějí Babiše TAK BEBIŠE NEVOLIT.
Třeba v Rakousku ta naše šéfka posl. sněmovny aby ji nemohli doručit žádost o vyslovení nedůvěry vládě raději "ZDRHLA". 