„My to máme hezky rozdělené, já se ráda sprchuji a Jakub hodně rád a dobře vaří, takže jsme v rolích naprosto věrohodní“ volala z koupelny Agáta. „Natáčení bylo zábavné i přesto, že se za večer natočilo minimálně 350 klapek. Po každé klapce na mě sice vždy Petr zavolal, že je to super.  To už jsem doufala, že je hotovo, ale vzápětí se ozvalo: Prosím ještě jednou. Museli jsme být všichni hodně pokorní a trpěliví. Já jsem okolo sebe měla svůj tým – kadeřníka Martyho Tyla a Zdenka Fencla-make up a s nimi jsem vždy v klidu.“ dodala Agáta.

Obrovský smysl pro detail a nároky na herce má Petr Jákl, každý záběr sice nechal mnohokrát opakovat, ale vždy našel nějakou drobnost, která se mu nezdála, nebo dostal další nápad, jak spot vylepšit. Tak i nepřímo vyhlásil soutěž, kdo z protagonistů zaznamená více klapek, a tím Agátu a Jakuba pošťuchoval. Těsně zvítězil Jakub, který několikasekundovou scénu opakoval šestapadesátkrát. Klobouk dolů před jeho trpělivostí a kreativitou.

Nejdramatičtějším momentem natáčení je scéna, kdy je Agáta přistižena Jakubem ve vaně se sousedem, kterého hraje absolutní mistr světa v kulturistice Jindřich Michálek.  „Původně jsem myslel, že to bude nějaký celovečerní film. Ale i nabídka natočit krátkou reklamu, ve které můžu být alespoň na malou chvíli ve vaně s Agátou, i když za dohledu jejího manžela, je pro většinu mužů lákavá. To štěstí potkalo mě a mám na toto natáčení senzační vzpomínky“ vyprávěl štábu Jindra.

Kromě celovečerních filmů, které Petr Jákl s chutí točí, se pustil i do reklamních spotů, a že výsledek bude skvělý, bylo vidět již při natáčení. S každým detailem si hraje, vše promýšlí, upravuje detaily, dbá na perfektní práci všech ze štábu, ale i produkce, vizážisty nebo stylisty. Na otázku, proč začal točit reklamní spot, se svým typickým lišáckým úsměvem dodává: „Abych se v budoucnu mohl více věnovat svým dcerám.“

Videospot, fotogalerii z natáčení najdete na http://www.siko.cz/bonus/kuchyne.html.