„Jsem moc rád, že jsem se rozhodl obrátit na Ombudsmana Blesku,“ začíná radostně pan Miroslav, který reklamaci zfušované kuchyně řeší od listopadu. Kuchyň přitom objednal před skoro rokem a na montáž, za kterou dal 13 tisíc, dorazil vyučený zedník, který neměl mnoho zkušeností. Pan Mráz všechny vady sepsal, ale marně čekal na nápravu. Ta přišla poté, co Blesk zaslal dotaz na reklamaci. Marketingový ředitel Tomáš Beránek slíbil, že zajistí nápravu. A svůj slib dodržel.

Zkušení technici následně dorazili do Teplic! „Tentokrát to byli opravdu profíci. Nejdřív na to koukali a sami nechápali, jak tohle někdo mohl udělat. Odhadovali, že tu budou 2 hodiny, a nakonec u nás strávili 6 hodin,“ popisuje.

Mnoho chyb

Jedním z důvodů bylo i to, že montéři museli celou kuchyňskou linku rozebrat a sundat i vrchní skříňky. Postupně pak nacházeli další ještě dosud neobjevené vady a chyby. „Třeba že dvířka byla obráceně namontována, nebo dokonce jedna skříňka byla vzhůru nohama, a to byl důvod, proč to špatně doléhalo k sobě. Nebo že celá pracovní deska byla prohnutá o 1 centimetr,“ byl sám překvapený pan Miroslav. Není konec Bohužel se jim ale nepodařilo napravit úplně vše.

„Je tam jedna neopravitelná závada, a to špatně vyříznutý otvor na varnou desku. A to mi napsali i do papírů,“ ukázal Blesku. Jeho cesta za bezchybným produktem ještě zřejmě potrvá.

„Radost“ za 64 933 Kč

Chtěl udělat radost své přítelkyni. To byl důvod, proč se pan Miroslav rozhodl pořídit novou kuchyni. V teplickém obchodě si jednu vybrali a pan Miroslav za ni zaplatil 51 835 Kč. Cena zahrnovala skříňky, desku, dřez, baterii, troubu, sklokeramickou desku, digestoř a myčku.

Navíc uhradil za montáž ještě dalších 13 098 Kč (pozn. red.: dohromady tedy za kuchyň s montáží zaplatil 64 933 Kč). Jenže poté, co dorazil montér pověřený od firmy Okay, přišel šok. „Komunikace s ním byla náročná, neprovedl to, co bylo na prodejně dohodnuto, a výsledek byl ten, že celá kuchyň byla špatně sestavená,“ hodnotí.

Reklamace nekončí!

Z dobrého konce má radost i Ombudsman Blesku a advokát Mgr. Roman Moussawi, který minulý týden radil panu Miroslavovi, jak s reklamací postupovat. Na závěr celého příběhu má přesto jednu radu.

„Přestože většina vad byla odstraněna, tak nelze přehlédnout, že nynější výsledek stále vykazuje vadu, která spočívá v nakřivo usazené varné desce, což je způsobeno špatně vyříznutým otvorem v pracovní desce,“ říká Roman Moussawi a rovnou pokračuje: „Navíc nyní na to má pan Mrázek dokonce i papír, a to přímo od řemeslníků vybraných a poslaných samotnou společností Okay. Pan Mrázek by tedy měl trvat na bezvadném výsledném produktu, který si zaplatil, a domáhat se bezvadné kuchyňské linky!“ Jak se k tomu nakonec postaví firma Okay? Nechá linku s neopravitelnou vadu?

Video
Video se připravuje ...

Bydlení s Markétou Mayerovou: Jak bydlí Honza Kříž? Videohub

Fotogalerie
21 fotografií