Úřady městských částí rovněž musí připravit prostory, do kterých čerstvé zaměstnance nastěhují. Ke změnám dochází proto, že vzhledem k obrovskému množství případů dopravních přestupků v Praze docházelo jak k zahlcení Magistrátu Hlavního města Prahy, tak i Ministerstva dopravy ČR jakožto odvolacího orgánu.

To vedlo k nemilé skutečnosti, že značný podíl přestupků nebyl v zákonem stanovené lhůtě projednán, a pachatelé tak vyvázli nepotrestáni. Odvolání proti rozhodnutí radnic bude po změně nově vyřizovat magistrát, k čemuž využije své úředníky.

Centrum nabere deset

Praha 1 počítá s přijetím deseti úředníků, pro něž si prostory pronajme. „Jednání o pronájmu se blíží ke svému závěru. Podmínky nájemní smlouvy i samotný návrh smlouvy dosud neprojednala rada městské části. Mělo by se tak stát 23. ledna,“ uvedla mluvčí MČ Karolína Šnejdarová.

Dvojnásobek, tedy dvacítku úředníků najme Praha 5, která přestěhuje některé odbory do nových prostor v budově radnice ve Štefánikově ulici. Do těch uvolněných usadí nové úředníky. Nábytek a vybavení tu ponechá. „Pro nové zaměstnance však bude nutné zajistit technické vybavení, zejména výpočetní techniku, tiskárny, telefony, a podobně,“ řekla mluvčí Gabriela Froňková Dousková.

Video
Video se připravuje ...

Měření na Strakonické (21. dubna 2023) Blesk.cz - David Malík

Fotogalerie
15 fotografií