Nedělní válka talentů na dvou nejsilnějších českých televizí, TV Nova a TV Prima naplno zuří. Předhánět se mohou, jak chtějí, jejich úspěch záleží na divácích. Přestože tuto neděli více diváků urvala Prima a její Česko Slovensko má talent, obě televize od prvního dílu ztrácejí diváky.  

Prima i tentokrát vsadila na taktiku opožděného startu (ČS má talent začalo o 22 minut později proti programu) a přetáhnutí – opět o více než 50! minut, aby se vyrovnala stopáži Novy, která končila o 22 minut později, než jak avizovaly televizní programy. A Primě se to vyplatilo. V cílové skupině diváků ve věku 15+ ji sledovalo 28 % diváků, což v konkrétním čísle představuje 1 088 000 lidí, zatímco Novu 26 %, tedy 1 025 000 diváků.

Byť o fous, přesto Prima Novu porazila. Pro srovnání, první díl talentových soutěží sledovalo na Nově o 200 000 diváků více, než získala Prima (konkrétně Nova 1 336 000 diváků, Prima 1 142 000 diváků). Ačkoli by si teď mohla Prima mnout ruce nad nejčerstvějšími výsledky, oslavovat nebude zřejmě ani jedna z televizí. Jak totiž jasně ukazuje sledovanost, diváky castingové sestřihy přestávají bavit. Obě televize by měly tedy raději tzv. hejbnout kostrou a castingové pořady poněkud urychlit.