V neděli 29. srpna od 20 hodin Talentmanii sledovalo v průměru 15,1 procenta diváků starších patnácti let, což odpovídá 1,336 milionu diváků. Česko Slovensko má talent na Primě sledovalo ve stejnou dobu 12,9 procenta dospělých diváků. Což je 1,142 milionu lidí, ale po odečtení reklamních breaků, to bylo 1 262 000 diváků.

Grafické znázornění sledovanosti
Autor: Blesk.cz

Zatímco Prima během 45 minut odvysílala dva reklamní bloky, Nova vysílání přerušila až po 45 minutách přímého vysílání. Důvod je prostý, Nova nechtěla, aby její diváci během reklam přepnuli na konkurenční Česko Slovensko má talent.

Talentmania byla sledovanější ve své první polovině, zatímco zhruba od 20:45 do 21:45 vedl ve sledovanosti Česko Slovensko má talent.

Křivky ukazují, jak se měnila sledovanost
Autor: Blesk.cz

"Jsme velmi rádi, že originální a nejzábavnější soutěž Česko Slovensko má talent diváky zaujala a pevně věříme, že spokojenost diváku bude přibývat," řekla Blesk.cz tisková mluvčí TV Prima Jana Kocová.

Fotogalerie
8 fotografií