Přímý přenos z moravského zámku Milotice byl chaotický a mezi nejrůznějšími kejklíři a tanečnicemi trochu zanikli samotní soutěžící. Česko Slovensko má talent oproti tomu vsadilo spíš na střídmost.

Boj o sledovanost jen o fous vyhrála Nova. Na vítězství mohlo mít podíl prodloužení přenosu o víc než půl hodiny. Talentmanii na Nově sledovalo 1,337 milionu diváků a Česko Slovensko má talent na Primě 1,140 milionu lidí. „Start nového formátu Talentmanie přinesl uspokojující výsledky,“ řekla Blesku mluvčí TV Nova Michaela Fričová.

Jak diváci sledovali talentové show
Autor: ATO – Mediaresearch

Vrátí Nova úder?

Nova si ale od nového formátu pořadu slibovala mnohem víc a o dvoumilionové sledovanosti, jakou měla v případě Česko Slovenské SuperStar, si tak může nechat jenom zdát. Naopak Prima byla s výsledky sledovanosti nadmíru spokojená. „Konkurenční show měla mnohem výhodnější výchozí pozici, sledovalo ji od počátku více diváků. V průběhu vysílání dali diváci jednoznačně přednost show na Primě, která ve druhé polovině bodovala u většiny diváků,“ řekla mluvčí Primy Jana Kocová.

 

Jak diváci sledovali talentové show
Autor: ATO – Mediaresearch

Kdo nakonec definitivně vyhraje boj o diváky, se uvidí časem. Teď je na Nově, aby Primě vrátila úder. V tomto týdnu se rozhodla zasypat televizní diváky dávkou talentů pět dní za sebou.