Sobota 27. dubna 2024
Svátek slaví Jaroslav, zítra Vlastislav
Polojasno 14°C
Nejčtenější
na Blesk.cz

Kadeřnice odmítla objednat Romku!

#39;Objednaná neobjednaná#39; Jolana Nisterová (42, vlevo), kadeřnice Michaela (uprostřed) a majitelka Jaroslava Khaurová (vpravo)
#39;Objednaná neobjednaná#39; Jolana Nisterová (42, vlevo), kadeřnice Michaela (uprostřed) a majitelka Jaroslava Khaurová (vpravo)  (Autor: Blesk - Helena Lacinová)
Autor: Helena Lacinová, Iva Dvořáková - 
17. července 2009
05:25

Ponížení a stud lomcovaly Jolanou Nisterovou (42) z Litvínova, když ji v litvínovském kadeřnictví Jarka odmítli před lidmi objednat na ostříhání. Kadeřnice Michaela pro ni od července do prosince nenašla volný termín!

Z důvodu nevhodného rasistického obsahu příspěvků členů diskuze byla možnost diskutovat k tomuto tématu vypnuta.

Při telefonickém hovoru v kadeřnictví odmítli objednat i fiktivní zákaznici Horváthovou, za kterou se redaktorka Blesku vydávala.

„Chtěla jsem se dát ostříhat,“ řekla Jolana Nisterová. „Tenhle týden máme plno. Další týden taky plno. Za dva měsíce taky plno, po Vánocích taky máme obsazeno,“ slyšela od kadeřnice Michaely v salonu Jarka. „Strašně jsem se styděla před lidmi, co tam byli. Ptala jsem se jí, zda je to proto, že jsem Romka. Odpověděla, že se k tomu nebude vyjadřovat,“ odmítá takové chování Nisterová. „Nevím proč, když loni mě tam jednou stříhali. Mám čistou hlavu. Asi se rozhodli nebrat Romy,“ domnívá se.

S Jolanou Nisterovou proto včera reportérka Blesku zašla do salonu Jarka pro vysvětlení. Kadeřnice Michaela zprvu popírala, že se příhoda s Nisterovou stala, pak začala tvrdit, že mají plno do Vánoc, že šlo o nedorozumění a že nové zákaznice nepřibírají. Pak odběhla telefonovat s majitelkou a odkázala Blesk na ni.

Ten Jaroslavu Khaurovou zastihl cestou do provozovny. Zprvu se tvářila, že neví, o co jde. Pak prohlásila, že rozhodnutí je na kadeřnici, která v salonu pracuje na živnostenský list. „Nemám problém paní objednat,“ řekla Khaurová a Jolanu Nisterovou objednala na 17. srpna.

Ještě před návštěvou se Blesk zkusil v kadeřnictví objednat telefonicky jakožto fiktivní zákaznice Horváthová. Kadeřnice také nenašla termín.

Jak se Blesk objednával do kadeřnictví Jarka:

B: Dobrý den, tady Horváthová. Chtěla bych objednat tento týden.
K: My máme plno.
B: Já nepotřebuju hned. Třeba za týden.
K: Taky máme plno.
B: Tak za měsíc.
K: Taky máme plno.
B: A třeba na Vánoce?
K: Taky máme plno...

Hovor končí a z hlasu kadeřnice je zřejmé, že »pro vás, paní Horvathová, termín nebudeme mít ani napřesrok...«