"S nesouhlasnými názory na současnou podobu se setkáváme, všechny připomínky budou vypořádány. Pokud je kritika konstruktivní, pomůže nám to k doladění podoby nově integrovaných linek," sdělila mluvčí magistrátu Petra Hrubá. Změnu konečné zastávky ale magistrát nepředpokládá. "Varianta ukončení v Letňanech je pro cestující časově náročnější a také pro pražský rozpočet by znamenala navýšení finanční dotace na příměstské spoje," uvedla.

Podle Ropidu by se ale přestěhováním zastávky dálkových autobusů zlepšila situace pro spoje MHD a příměstské autobusy u stanice metra Ládví. Záměr městské části proto podporuje, uvedl v tiskové zprávě Pavel Procházka, pověřený řízením Ropid.

Mluvčí magistrátu uvedla, že se připravuje úprava některých parametrů a také zastávek v oblasti Ládví, aby byl provoz spolehlivější.

Na Ládví jezdí řada linek, které nespadají do pražské integrované dopravy a podle radního Šaška zbytečně v místě zatěžují dopravu. "Místem, kde končí dálková hromadná a individuální doprava z Ústecka, Liberecka, Hradecka, Pardubicka a dalších, by měl být jednoznačně terminál Letňany," tvrdí radní Prahy 8.