Sváteční Velikonoční pondělí vyžila FTV Prima pro uvedení premiérového dílu nového seriálu Lež na pláži - ten nabízí divákům komediálně pojatou kriminální zápletku i pozoruhodné obsazení. V hlavních dámských rolích totiž vsází na talentovaná dítka slavných českých herců, tedy Sofii Höppnerovou (18), která je dcerou Ivany Jirešové (47), a Josefínu (19) a Rozálii (20) Prachařovy, jejichž rodiči jsou Linda Rybová (48) a David Prachař (65).

Již teď je ale jasné, že odlehčený děj odehrávající se v jednom chorvatském hotelu nenaváže na úspěch Slunečné či ZOO, ale skončí mezi neslavnými počiny typu Eliška a Damián a Zalez do spacáku. Pondělní prime time, tedy hlavní vysílací čas, totiž k obrazovkám přilákal podle serveru MediaGuru pouze 443 tisíc lidí starších 15 let - diváci dali přednost oběma dílům seriálu Specialisté i tentokrát charitativně pojaté reality show Peče celá země pomáhá dětem.

Zatímco na nováckou kriminálku se nejprve dívalo 1 milion a 238 tisíc diváků (druhý díl si pustil necelý milion) a kulinářský pořad na ČT1, jehož se tentokrát účastnily celebrity, vidělo 746 tisíc lidí, úvodní epizoda nejnovějšího primáckého počinu, co by měla své příznivce nalákat, se umístila až na smutném čtvrtém místě. A reakce na Lež na pláži se hodně rozcházejí. Zatímco někteří příznivci televizní zábavy oceňují  jeho odlehčený tón, jiní nešetří drsnou kritikou.

Na platformě ČSFD má prozatím pouhých 20% a mnozí nešetří hodnocením „odpad“. Režisér Vojtěch Moravec (36) a jeho manželka, herečka Sandra Nováková (41), kteří napsali scénář a vycházeli v něm z námětu Lenky Hornové (57), podle reakcí diváků stvořili „lacinou telenovelu“ a mnozí z nich prý u obrazovek nevydrželi ani celý díl.

A kritizují se i výkony mladých herců - poukazuje se často na fakt, že především dívky, ačkoliv jsou velmi půvabné a geny rozhodně nezapřou, získaly své role spíše díky protekci rodičů nežli pro svůj talent. „Rodinný byznys, rodiče umetávají cestu svým dětem. Herecké výkony hrůza,“ spekulovali někteří na facebooku... Co myslíte?

46 fotografií