Televizní stanici Prima se před pár lety podařil husarský kousek – patrně volbou vhodně vybraných herců, chytlavou ústřední písničkou a zpočátku i humorem a nadhledem celého seriálu Slunečná zaujala diváky natolik, že hned prvním dílem srazila z piedestalu sledovanosti Ordinaci v růžové zahradě 2... a už jí tam nikdy nedovolila se vrátit. Zatímco Ordinace se přesunula na placené Voyo, na Slunečnou navázala neméně úspěšná ZOO.
Jenže dalším počinům už se tolik nedaří. Kritizovaná byla jak Pálava, tak Hořký svět... a nepříliš šťastný „vstup do života“ mají teď i Dobré zprávy, které právě příběhy z pivnice nahradily. První epizoda byla vysílána ve středu večer v takzvaném „prime time“, tedy v hlavním vysílacím čase. A i když to byl souboj o diváky tentokrát hodně vyrovnaný, čísla hovoří jasně. Nejsledovanějším pořadem po 20:00 byly ve skupině 15+ mnohokrát reprízované Četnické humoresky na ČT1. Pustilo si je 712 tisíc lidí.
Vojtěch Vodochodský, hvězda seriálu Dobré zprávy: Táta je na mě pyšný, stejně jako já na něj. Linda Štrobachová
Odstupy dalších pořadů ale nebyly velké. Další díl kulinářské reality show MasterChef Česko na Nově, jenž se stal jedničkou v kategorii 15–54 let, vidělo na 660 tisíc příznivců tohoto druhu televizní zábavy. Nový seriál Dobré zprávy se umístil na třetí příčce s 612 tisíci zvědavých diváků. Podle reakcí na sociálních sítích ale nebyli mnozí z nich zrovna nadšení...
Někteří tomu, jak sami uvádějí, dali prý sotva 15 minut. „Ještě že máme ovladač. Vůbec se nám to nelíbí, je to ztráta času,“ psali na oficiální facebookovou stránku Primy zklamaně a rozhodně si nebrali servítky. „Nedokoukali jsme, stejně jako u Pálavy. Sice je to hezky obsazené, ale to je asi to jediné.“ Co jste tomu říkali vy?