ONLINE CHAT
Dobrý den, ráda bych se zeptala na vhodnou destinaci, kam bych mohla jet s malými dětmi. Zvažujeme letoviska, kde to bude i pro děti zábavné a akční a i my dospělí budeme spokojeni. Bude tam k dispozici delegát? Děkuji(Marcela 31let, Děčín)
Foto
Dobrý den Marcelo, ano, většina cestovních kanceláří má v destinaci stálého delegáta, který pravidelně navštěvuje jednotlivá ubytovací zařízení. Záleží samozřejmě na Vaší představě o dovolené, ale ze zkušenosti víme, že Bulharsko, díky širokým písečným plážím je rodinami s dětmi vyhledávané a lokalita Slunečného pobřeží s akvaparky jistě splní i Váš požadavek na akční zážitky. Rozhodně Vám doporučím výběr hotelu s animačními programy pro děti, samozřejmě některé CK mají animátory i pro dospělé. Kromě cenově dostupného Bulharska doporučím i stále oblíbenější, ale již mírně exotičtější Tunisko, které též splní požadavky na vhodnou pláž pro děti a vodní atrakce. Pokud zamíříte do Turecka, doporučím s dětmi vybírat hotely vyšších kategorií a služby all inclusive. Přeji hezký den. Všem děkuji za otázky, přeji příjemný den a vydařenou dovolenou. Eva Sedlmajerová
Dobrý den, je možné, abych si koupil Lastminute zájezd do konkrétního hotelu s konkrétními požadavky např. výhled na moře a následně byl na místě ubytován v úplně jiném hotelu? Děkuji(Adam1)
Foto
Dobrý den, nemyslím, že by se toto stávalo často. Ano, nevylučuji možnou chybu, může též např. dojít k technické závadě v hotelu (např. nefunkční klimatizace) a může tedy dojít k přestěhování klienta na nezbytně nutnou dobu do jiného zařízení. V takovém případě Vás ale pořadatelská CK samozřejmě informuje i o dalším postupu. To se ale stává zcela výjimečně, věřím, že si svoji last minute dovolenou užijete co nejlépe, v těchto dnech máme opravdu velmi pěkné nabídky do Turecka, Egyptu, Tuniska a Krétu. Přeji hezký den.
Dobrý den, zajímalo by mě, jak je to s cestováním se psy letecky. Co vše je potřeba zařídit a jaké destinace na dovolenou doporučujete? Moc děkuji(Magda)
Foto
Dobrý den Magdo, i se svým miláčkem můžete cestovat letecky, samozřejmě má ale taková cesta svoje pravidla. Záleží na rase, velikosti, váze psa, pejsek musí mít své "doklady", především povinné očkování apod. K destinacím, kam je možné vycestovat s pejskem letecky, Vám poskytne informace i veterinář a informuje Vás o potřebných očkováních a dalších náležitostech. Pořadatelskou CK pak samozřejmě musíte dopředu informovat, některá plemena je možné převážet v kabině cestujících, toto ale musí povolit i letecká společnost a nemine Vás poplatek. Cestu s Vaším psem tedy vždy zařizujte dostatečně dopředu. Hezký den.
V případě, že už na dovolené jsem a že nejsem spokojen. Mám to řešit okamžitě s delegátem nebo až po skončení dovolené s cestovkou? Případně, jaké doklady bych si měl nechat vystavit jako doklad, že jsem opravdu nebyl spokojen, aby byla moje reklamace uznatelná. Garantujete Vy, na Vašem portálu nějaké záruky? (Cyril Lebeda)
Foto
Dobrý den pane Lebedo, ano, v případě, že již na dovolené jste a nejste se službami spokojen, je nutné toto řešit přímo s delegátem pořádající CK. Mohu Vás ujistit, že pokud se stane, pak řešení na místě je vždy nejrychlejší a nejefektivnější. Pokud by byl problém větší, pak doporučuji na místě sepsat reklamační formulář, nechat si ho potvrdit delegátem a po návratu jej předložit pořadatelské CK. Věřím ale, že dovolená proběhne bez komplikací, přece neodjíždíte s tím, že se něco stane? :-) Přeji krásnou dovolenou.
Dobrý den, jak se dívate na cestování v druhém trimestru. Jsem ve 25. týdnu a ráda bych jela k moři. Jsem zcela v pořádku žádné komplikace. Jsou nějaké restrikce leteckých společností(Julliet.K)
Foto
Dobrý den Julliet, gratuluji k miminku. Obecně je cestování v druhém trimestru bez problémů a pořadatelské CK nevydávají žádné restrikce, některé však vyžadují informaci a též potvrzení lékaře. Samozřejmě doporučím bližší destinace, lety jsou náročné a není vhodné cestovat daleko. Dále pak bych doporučila destinace jako např. Řecko, kde je jistě lepší podnebí, než např. v Egyptě. Přeji hezkou dovolenou.
Dobrý den, měla byste pro mě tip, jak dovolenou vybírat, abych se vyhnula následnému rozčarování a zbytečným reklamacím? Přeci jen, chceme si užít u moře a ne pak řešit náhrady.. Na co si dát pozor a co sledovat?(Honza J.)
Foto
Dobrý den, vybírejte u odborníků, tj. u zavedených CK či cestovních agentur. Porovnejte si úroveň informací, které Vám prodejce k vybranému zájezdu poskytne, ptejte se. Pokud máte pocit, že požadované informace nejsou dostatečné, nejspíše jste si nevybral toho nejlepšího poskytovatele. Pěkný den.
Zdravím, chcela by som sa spýtať na dubaj,pretoze v jednom bedekri sa píše,ze peniaze sa oplatí meniť na letisku a rovno zo eur, v druhom že je to práve najmenej nevýhodné a treba menit zo dolarov a v meste.dalej sú tam uvedene pláže,,že sú verejné a zadarmo ako aj verejne a platené lenže neviem sa dopátrať,ze ktore sú ktoré.kedze je to krajina viac odlišná od našej kultúry,chcela som si zistiť kompletne informácie.vedeli by ste mi odporucit nejaky bedeker? Dakujem(eirien)
Foto
Dobrý den, peníze se dají vyměnit přímo na letišti, a to buď z EUR nebo USD na místní měnu, stejný kurz dostanete i v hotelu, nižší potom bývají v městských směnárnách; ano, setkáte se různým režimem pláží, ale např. Jumeraih Beach v Dubaji je veřejná a zdarma a patří k nejoblíbenějším, za poplatek jsou pouze lehátka a slunečníky; doporučím Vám obrátit se na naše konzultanty, dovolena.cz nabízí v těchto dnech dokonce speciální nabídku na ubytování v hotelu Kempinski Ajman, kolegové Vám rádi poradí. Hezký den.
Dobrý den, vybíráme teď zájezd lastminute. Zjistil jsem, že máme propadlé pasy. Poradíte mi, kam vycestovat pouze s občankou? Jde to? Děkuji Radim(Radim Poláček)
Foto
Dobrý den pane Poláčku, tak to jste si výběr svojí blízké dovolené omezil :-) Doporučuji tedy pouze státy Evropské unie, dál to nepůjde. Hezký den.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jakou destinaci byste mi v tomto roce doporučila pro dovolenou s malými dětmi? Děkuji za odpověď.(Petr S)
Foto
Dobrý den Petře, bude se mi hůře doporučovat, když jste neuvedl věk dětí. Bulharsko, Řecko, Tunisko a Španělsko budou jistě bez problémů a vhodné pro děti. Vybírejte i podle toho, zda daná CK či hotel nabízejí animační programy pro děti, určitě Vám je mohu doporučit. Záleží na věku dětí, ale obecně platí, že čím jsou menší, tím je lepší vybírat hotel blíže letišti, aby se Vám cesta zbytečně neprodlužovala. Též děti ocení spíše písečnou pláž než krásný výhled z útesu na moře :-). Obraťte se na naše pracovníky, rádi Vám poradí. Vysíláme je přímo do destinací tak, aby Vám mohli odborně poradit. Hezký den.
Dobrý den, miluju New York a chci se zeptat, zda-li máte v letních měsících v nabídce i tuto destinaci? Je zde nějaká cenová výhoda oproti jiným ročním obdobím - např. levnější letenky apod.? Děkuji.(Pavla)
Foto
Dobrý den Pavlo, ano, určitě; portál dovolena.cz běžně klientům sestavuje i zájezdy "na míru", tj. dle Vašich požadavků a ve spolupráci s kolegy z letenkového oddělení Vám jistě nabídneme New York dle Vašich představ i v letním období. Hezký den.
Dobrý den, jsme 5členná rodina, takže si opravdu rozmýšlíme každou investici. Většinou jsme využívali formu lastminutů, ale mám pocit, že za poslední dobu jich ubylo i co do kvality již nejsme tak spokojeni. Je to jen můj pocit nebo je to opravdu takový trend a doporučila byste nám firts minute?(Blanka M.)
Foto
Dobrý den Blanko, výborný dotaz. Rozhodně doporučuji rodinám s dětmi nákup dovolené v předstihu, ideálně v čase prodeje v tzv. režimu "first minute", tj. v období ledna, února. Jednak máte rozhodně největší výběr ubytovacích kapacit a možností odletů, navíc, pořadatelské CK mají v tuto dobu nejvýhodnější cenové pobídky právě pro rodiny s dětmi, které se dají s last minute cenami dobře srovnat. Pokud nakupujete v režimu "last minute", pak samozřejmě nabídka je již omezenější a najít vyhovující zájezd je obtížnější. Přeji hezký den.
Dobrý den, co bychom měli dělat, když dostaneme na dovolené pokoj, který kvalitativně vůbec neodpovídá fotografiím ani počtu hvězdiček hotelu? Děkuji(Marcel)
Foto
Dobrý den Marceli, toto by Vás vůbec nemělo na dovolené potkat a věřím, že ani nepotká. Pokud snad ano, pak řešte ihned na místě s delegátem pořádající cestovní kanceláře. Hezký den.
Dobrý den, proč je u nás oproti zahraničí tak nákladné pořízení dovolené?? (Tomáš Jedno)
Foto
Dobrý den Tomáši, nemyslím si, že je tomu tak. Zejména v letní sezóně jsou ceny zájezdů u nás velmi výhodné a některé ceny last minute nabídek snad již ani levnější být nemohou. Pokud je pro některé klienty problém např. uhradit cenu zájezdu najednou, lze u některých cestovních agentur, jako např. té naší, využít nabídky dovolené na splátky bez navýšení. Přeji hezký den.
Dobrý den, za 14 dní jedeme s přítelem na KOS, máte prosím nějaká doporučení co vidět? (Marketa )
Foto
Dobrý den Markéto, gratuluji k výběru krásného řeckého ostrova. Nevynechejte výlet do hlavního města ostrova, návštěva stojí za to. Hezký den.
Jak dlouho pred planovanou dovolenou vetsinou lide objednavaji?(Marek Blaha)
Foto
Dobrý den pane Blaho, je to samozřejmě různé. Nicméně doporučím, pokud cestujete ve větší skupině, s dětmi, máte konkrétní termín dovolené nebo chcete ubytování v konkrétním hotelu, tak v těchto případech doporučím nakupovat dovolenou s předstihem, neboť se může lehce stát, že v režimu nákupu na poslední chvíli již budete muset ze svých požadavků slevit. Pěkný den.
Dobrý den, dost často se stává že fakultativní výlety jsou dražší od delegáta než když si je koupíme s rodinou přímo na místě( někdy se jedná pouze o odvezení z místa A do místa B tudíž není potřeba český komentář).Proč tomu tak je?děkuji za odpověď a hezký den přeji(Martin Klobouk)
Foto
Dobrý den pane Klobouku, u delegáta si kupujete celý „servis“ spojený s výletem, nejen komentář v češtině. Osobně bych doporučila nákup výletů právě u delegáta, kvalitu místního organizátora výletu je mnohdy těžké posoudit. Přeji hezký den.
Je lepší mít zájezd koupený u CK než u cestovní agentury-jaký to má vliv na případnou reklamaci pobytu. Děkuji (Daniela)
Foto
Dobrý den Danielo, jako klient máte samozřejmě na výběr. Výhodou nákupu dovolené přes cestovní agenturu je jednoznačně šíře nabídky, neboť cestovní agentura spojuje a prezentuje klientovi nabídku až stovek jednotlivých CK. Náš portál DOVOLENA.cz firmy STUDENT AGENCY, k. s. propojuje a porovnává na jednom místě jako jediný portál v ČR, nabídky více jak 350 českých i zahraničních (německých a rakouských) pojištěných cestovních kanceláří a umožňuje Vám tak vybrat si zájezd, který nejlépe vyhovuje jak cenou, tak např. místem odletu. Váš oblíbený hotel, který je např. z Brna již vyprodaný, může být v nabídce rakouské CK s odletem z Vídně. Zda nakupujete svoji dovolenou přímo u pořadatelské CK či prostřednictvím cestovní agentury nemá na případnou reklamaci vliv. Hezký den.
Dobrý den, v pátek jsem se vrátila z dovolené v Tunisu a všechno bylo špatně. Ubytování, jídlo, okolí. Hotel ani trochu nepřipomínal čtyři a půl *, které jsme měli zaplacené. Můžete mi prosím poradit, jak mám vše reklamovat? Předem děkuji.(Pešková)
Foto
Dobrý den paní Pešková, to mě mrzí. Pokud jste se službami nebyla spokojená, nezbude Vám než provést jejich reklamaci u pořadatelské cestovní kanceláře, což můžete učinit i prostřednictvím cestovní agentury, pokud jste svoji dovolenou kupovala přes zprostředkovatelskou cestovní agenturu. Musíte však dodržet termín určený pro podání reklamace dle NOZ (Nový občanský zákoník), tedy do 30ti dnů od návratu z dovolené. Osobně se spíše Vašemu rozladění z dovolené divím, v Tunisku došlo obecně k velkému zlepšení služeb a na tuto destinaci reklamace téměř neevidujeme. Hezký den.
Dobrý den, koupila jsem si zájezd na 8 dní tzn. 7 nocí. (22.6.-29.6.) v předlotových informacích jsem se včera dočetla, že letadlo zpět letí již ve dvě ráno 29.6. tzn. z hotelu budeme vyjíždět již před půlnocí tj. 28.6. ošidili nás o sedmou noc. Lze se bránit ? Děkuji Lenka(Lenka)
Foto
Dobrý den Lenko, první a poslední den zájezdu je vždy určen k dopravě a ano, samozřejmě se stává, že časy letů jsou bohužel z pohledu klienta velmi nevyhovující. Ve Vašem případě, i když je let správně 8. den, je třeba vydat se na letiště již před půlnocí kvůli odbavení na let. V případě, že byste ubytování musela opustit již v dopoledních hodinách 7. den, pak bych toto doporučila řešit po návratu s pořadatelskou CK. Myslím si ale, že toto nebude Váš případ, ubytováni nejspíše budete až do odjezdu na letiště v nočních hodinách. Chápu, že toto rozhodně není pohodlné, ale vzhledem k času letu se času odjezdu z hotelu budete muset přizpůsobit. Většina cestovních kanceláří zná samozřejmě časy letů dříve a byť se z různých, především technických důvodů, mohou někdy změnit, doporučím Vám si je ověřovat již při nákupu dovolené, zkušený prodejce Vám tyto informace bez problémů poskytne. Hezký den.
Kolik procent lidi reklamuje dovolenou?(Jan Karas)
Foto
Dobrý den čtenářům portálu blesk.cz, Dobrý den pane Karasi, jsem ráda, že Vás mohu uklidnit sdělením, že jen velmi malé procento klientů svoji dovolenou reklamuje. Náš portál dovolena.cz sdružující nabídku stovek pořadatelských cestovních kanceláří eviduje ročně jen kolem 1,5% reklamací. Většinou klienti reklamují např. nefunkční zařízení na pokoji, což se dá vyřešit přímo na místě ve spolupráci s delegátem cestovní kanceláře. Hezký den.