"Toto číslo přitom zahrnuje pouze vstupy na hlavní bienálové výstavy ve třech budovách Moravské galerie v Brně, sympozium, doprovodné programy a off program," uvedla Banzetová. Započteni nejsou návštěvníci souvisejících výstav v kině Scala a planetáriu na Kraví hoře ani účastníci doprovodných akcí seriálu Meet Czech Design.

Bienále patří k největším a nejstarším oborovým akcím na světě. Jeho 26. ročník byl podle ředitele Moravské galerie v Brně Jana Presse výjimečný v několika ohledech. Poprvé mělo bienále zastřešující téma, konkrétně vzdělávání a školství v oblasti grafického designu. Nově také za jeho přípravou stál tým externích kurátorů.

Ohlasy ze zahraničí jsou prý výraznější než v minulých letech. V několika mezinárodních magazínech vyšly rozsáhlé články, tvůrčích dílen, prohlídek a přednášek se účastnily mnohdy celé autobusy zahraničních zájemců o design. "Bienále se tak stalo živou akcí s mezinárodním přesahem, místem setkávání, odborných diskusí i prostředkem pro vzdělávání," uvedl Press.