Janeček prý už nad vztahem s Mátlovou zlomil hůl již před časem, ale zdání spokojené rodiny držel kvůli dceři. „Bezmezně ji miluje a nechtěl, aby čelila tlakům okolí. Ale už to nešlo udržet. Tereza proti němu dceru začala používat jako zbraň,“ říká zdroj Blesk.cz.

Podle webu expres.cz za krachem vztahu může zejména nevěra. Mátlová před časem od Janečka odešla k jinému muži, když jí ale nový vztah nevyšel, vrátila se k Janečkovi. Ten chtěl právě kvůli dítěti zůstat nad věcí, navalovaly se ale další problémy. „Tereza po svém průšvihu cítila, že ztratila naději na dlouho vytouženou svatbu, tak na ni naopak začala znovu tlačit. To ale vyvolávalo další hádky. Janeček pro ni nechtěl být jen zdrojem peněz a už jí znovu nevěřil. Pár měsíců to u nich bylo jako na tobogánu, hádky střídaly krátkodobé pokusy o smír,“ tvrdí zdroj z Terezina okolí pro expres.cz.


Dalším bodem sporů prý byly rozdílné pohledy na výchovu dcery. Mátlová totiž hraje v divadlech po celé republice, má závazky v Liberci, v Ústí na Labem i pražském Národním divadle, a Janeček chtěl, aby se víc věnovala výchově. „Malá Emilka tráví příliš času v divadelních šatnách v péči kostymérek. Janeček nechtěl, aby jeho dítě vyrůstalo na cestách,“ dodává zdroj.

Mátlová ani Janeček svůj rozchod nekomentují, producent veškerou svou energii vrhnul na přípravu nového muzikálového hitu Ples upírů, který má slavnostní premiéru už 12. února.

Fotogalerie
54 fotografií