Středa 24. dubna 2024
Svátek slaví Jiří, zítra Marek
Zataženo, déšť se sněhem 7°C

Co řešily letos pojišťovny? Prase za volantem, pavouka v kufru i falešného Karla Gotta

  • Autor: ula - 
    30. 12. 2018
    05:20

    Blíží se konec roku a pojišťovny sčítají náklady za pojistné, které vyplácely svým klientům. Mnohdy se ale úředníkům na stole objevily velmi kuriózní žádosti, lékařské posudky a své si občas vyslechli i operátoři asistenčních linek. Pojišťovny tak řešily například nehodu, za kterou podle klienta mohlo neobytné prase za volantem, pokousání opicí, znečištění pokoje chobotnicí nebo problémy muže, který měl podezření na infarkt po sexu v sauně a nespolupracujícího řidiče, který prohlásil, že se jmenuje Karel Gott.

  • 1.Neodbytné prase a falešný Karel Gott

    Jeden motorista, který naboural do stromu u silnice, vysvětloval pojišťovně UNIQA nehodu takto: „Vezl jsem prase na zážitkovou zabíjačku. Popravdě, zážitek z toho mám spíše já. Nedobrý. Prase se během jízdy nějak osvobodilo z posady a přesunulo se dopředu na sedadlo spolujezdce. Ale to ho nebavilo a chtělo mě mermomocí vystřídat za volantem. Byla z toho pranice a takhle to dopadlo. Ale má to už za sebou, pašík jeden.“

    Jedna rozhořčená klientka zase napsala: „Nehodu jsem zavinila, to nepopírám. Omluvila jsem se řidiči druhého auta, ale ten nespolupracoval. Do toho škodního záznamu mi při vyplňování diktoval, že je Karel Gott. Goťáka já ale samozřejmě poznám! Tenhle to teda fakt nebyl. Tak jsme volali policii.“

    Jeden z klientů se snažil vysvětlit, proč jeho pes pokousal starostu: „Osobně nechápu, proč pan starosta šel dál do zahrady, místo aby zůstal u vrátek a počkal na nás. Náš Cézar na něj vrčel a celkově dával najevo, že to nepůjde hladce. On je fakt čitelný pes. Podle mě udělal všechno, aby následné škodě předešel.“

    UNIQA dostala také zajímavé škodní hlášení: „Po dovolené jsme dorazili konečně domů. Byl jsem fakt unavený. Chtěl jsem si vzít vychlazené pivo a sednout si na gauč k televizi. Všimnul jsem si ale, že tam není lednice ani televize. Gauč byl na svém místě.“

    Prase v autě značně zkomplikovalo řízení Prase v autě značně zkomplikovalo řízení | Profimedia

  • 2.Sex v sauně a opice - zlodějka

    ERV Evropská pojišťovna se specializuje na pojištění na zahraniční cesty. Tam se Čechům dějí různá překvapivá příkoří, na které občas ani to nejlepší pojištění nestačí. 

    • Klient v Egyptě dostal zápal plic, protože si nedokázal v pokoji nastavit klimatizaci a celou dobu tam měl 18 stupňů. Pojišťovna ho musela převézt do nemocnice.
    • Muž si chtěl z Austrálie odvézt jako suvenýr kousek korálu, ale na letišti na to přišli a vzali ho do vazby. Právnici pojišťovny ho pak z vězení složitě dostávali.
    • Klientka měla v Egyptě silné žaludeční problémy. Pojišťovna zajistila ošetření v nedaleké prověřené nemocnici. To se ale dozvěděl doktor z hotelu, kde byla ubytována, a dožadoval se zaplacení péče, i když jí žádnou neposkytl.
    • Klient se ve Finsku dožadoval okamžitého převezení na první pomoc, protože mu bušilo srdce a měl obavu z infarktu. Když se ho operátorka asistenční služby ptala na bližší popis potíží, přiznal, že se oddával sexu v sauně. Po chvíli se naštěstí vše vrátilo k normálu.
    • Opice vlezla v Indonésii do pokoje otevřeným oknem a ukradla kabelku s telefonem a dalšími osobními věcmi. Nebyli žádní svědkové, opice ani nepoužila násilí, nešlo ani o přepadení či vloupání, takže pojišťovna musela plnění odmítnout.
    • Dvě ženy se v letadle pohádaly kvůli nastavení klimatizace. Popraly se a musela to řešit posádka, která je na letišti předala policii. Chtěly proplatit tučnou pokutu, kterou dostaly.
    • Klientce při cestě z Thajska vlezl do zavazadla pavouk. Po cestě do ČR už sice uhynul, ale klientka odmítla ve věcech, kterých se dotkl, chodit a chtěla uhradit nákup nových věcí.

     

    Opice rády kradou i tašky Opice rády kradou i tašky | Profimedia

  • 3.Oškubaná vycpanina a zkažené námluvy

    Česká podnikatelská pojišťovna hovořila s klientem, který neobdržel předpis pojistného. Operátorka mu vysvětlovala, že byl v pořádku odeslán a zřejmě jen ještě nebyl doručen. Klient odpověděl: „Vzhledem k tomu, že sponzorujete Slavii, tak vám to prominu.“

    Pojišťovna řešila případ oškubaného orla mořského ze sbírky vycpanin, jehož pera byla dětmi využita za účelem výroby indiánských čelenek.

    Dalším příkladem mohou být pokažené námluvy ženicha, který se šel představit do rodiny své vyvolené a jehož pes významně poničil byt budoucí tchyně při honičce s jejím kocourem.

    Vycpaný pták přišel o peří Vycpaný pták přišel o peří | Profimedia

  • 4.Chobotnice v pokoji a pan Čmuchálek

    Zdravě sebekritický byl zřejmě klient Allianz pojišťovny: „Dobrý den, já bych chtěl nahlásit, že jsem úplně blbej. Byl jsem na dovolené a nenapadlo mě nic lepšího než vylovit malou chobotničku a donést si ji do apartmánu. Dopadlo to tak, že musím hradit výmalbu celého pokoje, protože chobotnička vystříkla indigo na stěny.“

    Ze zákaznické linky pojišťovny:

    • Operátor: „Uveďte, prosím, registrační značku vozidla nebo číslo vaší smlouvy.“
    • Klient: „To nevím, ale mám červenou Fabii.“
    • Operátor: „Máte na danou pojistnou událost nějakého svědka?“
    • Klient: „Jo, je tady nějaký pan Čmuchálek, tak ten bude věrohodný.“
    • Operátorka: „A za jaký servis voláte?“
    • Technik: „Za servis *není rozumět*.“
    • Operátorka: „DALBYCH?“
    • Technik: „Ne ne, slečno, DAL BYCH říkáme jenom šéfovi.“
    • Klient: „Chci nahlásit škodu na skotu.“
    • Operátor: „Na skle?“
    • Klient: „Na skotu.“
    • Operátor: „Pardon, říkáte na skle?“
    • Klient: „Na krávě!!!

    A překvapivý byl i tento požadavek: „Jelikož jsem na dovolené nakonec neměla žádný zdravotní problém, ráda bych se zeptala, zda mohu získat zpátky své cestovní pojištění.“ – vysokoškolačka z Prahy

    Chobotnice na pokoji nedělá dobrotu Chobotnice na pokoji nedělá dobrotu | Profimedia

  • 5.Netopýří schovávačka a zrádné brčko

    V Kooperativě řešili velmi kuriozní úrazy, kdy si klient vážně poškodil oko brčkem z nápoje, dále pak velmi časté je pokousání opicí a mimořádně se řešil i klient, kterému při lovu špatně zasažený býk rozpáral stehno.

    Další kuriozitu nazvala pojišťovna jako „netopýří schovávačku“: U klienta došlo ke zkratu v UPS nabíječce, škoda dosáhla částky 300 tisíc Kč. Technik prohlížel UPS zařízení, které bylo poškozeno zkratem. Poté, co ho rozebral, zjistil, že uvnitř jsou dva uhynulí netopýři, kteří zde nejspíš hledali úkryt. Ti způsobili zkrat a zničení elektroniky. Kompletní elektronika byla předána smluvnímu servisu k opravě.

    I brčka mohou být zrádná I brčka mohou být zrádná | Profimedia

  • 6.Vážení jalovic a prasklá žebra z objetí

    Že se děje řada nehod i během vánočních svátků, potvrzuje pojišťovna Generali. Jedna z klientek napsala: „Manžel mě pod stromečkem objal, nadzvedl mne (aby ukázal, že je ještě chlap) a zmáčkl. A mně praskla žebra.“

    Stručný přehled toho, co potkalo klienty Generali o vánočních svátcích, vypadá takto:

    • pád na schodech
    • pád ze žebříku, když vylézal na půdu
    • při vysávání auta zadrhl prstem o povrch a utrhl si šlachu prstu
    • při hodině tělocviku ho udeřil spolužák do krku
    • při věšení záclon spadla ze žebříku
    • při čištění okapů sjel žebřík a následoval pád
    • při odkládání věcí na stůl se spálila o vánočního františka
    • při vážení jalovic došlo k napadení
    • při bourání mu spadla zídka na nohu
    • pád při hře s dcerou
    • řízl se nožem

     

    Popálit se můžete i o vánočního františka Popálit se můžete i o vánočního františka | Profimedia

     

Zobrazit celou diskusi