Děsná dovolená? Nenechte si nic líbit a hned reklamujte

Není to stejné jako reklamovat boty, které se rozlepí, přesto máte na reklamaci dovolené nárok. Základem úspěchu je na nic nečekat a reklamovat co nejdřív. Nejlépe rovnou na místě.
Pokud se vám na dovolené něco nelíbí, je dobré řešit problémy hned na místě s delegátem. Ovšem jsou i případy, kdy nemusíte být spokojení ani se službami samotného delegáta. „V takovém případě musíte vycházet z toho, jakým způsobem byla služba delegáta specifikována ve smlouvě, to znamená, jaké měl v průběhu zájezdu poskytovat služby,“ uvedl na chatu pro Blesk.cz ředitel právního oddělení Provident Financial Martin Šváb.
Pokud se chcete případným nedostatkům na dovolené vyhnout, snažte se už před zaplacením domluvit, aby co nejvíce konkrétních podmínek bylo přímo ve smlouvě. Pokud trváte na výhledu na moře, uveďte toto ve smlouvě, jinak nemáte na reklamaci nárok.
Reklamaci uplatňujte nejlépe v místě konání zájezdu, a to písemně, nečekejte, až se vrátíte domů. Jinak tak musíte učinit nejpozději do 1 měsíce po skončení zájezdu.
Foťte, pořizujte důkazy
Pokud sepíšete reklamaci, vše doložte fotografiemi. Svědectví je naopak důležité v případech, kdy příčiny vaší nespokojenosti nelze zdokumentovat, např. hluk, zápach, apod.
V případě, že dostanete jiný hotel, než jste si objednali, máte nárok na vrácení rozdílu v ceně. Platí to ale i naopak, pokud vás cestovní kancelář ubytuje v lepším hotelu, může si rozdíl naúčtovat.
Nejčastější hrůzy? Špína, hmyz a zkažené jídlo
Mezi nejčastěji reklamované problémy na dovolené patří podle webu www.vasenaroky.cz jiný než slíbený hotel, špína či nedostatečný úklid, dále pak zkažená strava, nevyhovující pokoj nebo i hmyz na pokoji.
V minulé sezoně nejvíce lidé reklamovali dovolenou v Řecku, Turecku a Tunisku.
Co by neměla cestovní kancelář jen tak měnit, je termín zájezdu. „Pokud se rozhodne termín z nějakého důvodu změnit, měla by nám to dát v dostatečném předstihu na vědomí,“ uvedl Šváb. „Pokud s tím klient nesouhlasí, měl by mít pětidenní lhůtu na odstoupení od smlouvy a v takovém případě je cestovní kancelář povinna uhradit mu celou cenu zájezdu zpět,“ dodal právník.
Prožili jste „dovolenou hrůzy“? Nedostali jste to, co vám cestovní kancelář slíbila? Napište nám svou zkušenost na e-mail tip@blesk.cz
Reste hned,razantne a doPadnete jak rodina Kramnych https://m.facebook.com/profile.php?id=100006983928520&fref=nf