Blesk energie: Vítejte na lince 800 98 78 78!

Autor: Tomáš Koníček - 
15. listopadu 2014
08:20

Chcete dostat bonus na ruku za odběr energií? Připojte svůj dům či byt na plyn a elektřinu od BLESK energie! Stačí vytočit bezplatnou linku BLESK energie 800 98 78 78 a dovoláte se těmto lidem. Už nyní, pár dní po startu, vyřizují denně stovky hovorů.

Call centrum BLESK energie funguje ve dvou městech – v Plzni a v Brně. Každý z operátorů je připraven odpovědět na všechny vaše dotazy a pomoci vám s řešením přechodu k BLESK energii.

„Máme tu vyškolený a zkušený personál. Každý Z pracovníků má v oblasti energií zkušenosti,“ říká v Plzni Karel Beneš, vedoucí odboru zákaznických služeb. Mezi operátory je i sympatická blondýnka Lucie Dorková (23).

„Většinou volají příjemní lidé, kteří od nás potřebují pomoc. Je to velmi zajímavá práce a určitě není stereotypní, jak by si někdo mohl myslet,“ usmívá se Lucie, která komunikuje se zákazníky už více než rok.

Její kolega Tomáš Hais (24) je stejného názoru. „Baví mě komunikace s lidmi, a proto dělám v call centru už přes tři roky,“ svěřil se.

V Brně jsou až tři stovky operátorských míst. Celé jedno oddělení třiceti lidí, je určeno právě pro zákazníky BLESK energie. Ti jsou schopni zodpovědět každý váš dotaz, kterých jsou po spuštění projektu stovky denně.

3 nejčastější dotazy volajících:

1. Kdy mohu přejít k BLESK energii? Záleží na vaší současné smlouvě, její době trvání a výpovědní době.

2. Opravdu dostanu bonus předem? Ano, bonus dostanete vyplacen do třiceti dnů od zahájení dodávek elektřiny a plynu.

3. Budu mít zálohy ve stejné výši a četnosti? Ano. Vzhledem k tomu, že se nemění cena komodity, není důvod měnit ani výši záloh.

Spočítejte si svůj bonus, kalkulačku najdete na www.bleskenergie.cz nebo volejte bezplatnou linku 800 98 78 78.

Budete potřebovat znát svou spotřebu a u elektřiny také tzv. distribuční sazbu. Tu najdete na své faktuře, například označení D45d, D02d apod.

Jak to funguje na lince 800 98 78 78

Infolinka je bezplatná, nemusíte se bát, že za hovor utrácíte. Je to zdarma. Blesk ji vyzkoušel za vás. Po vytočení čísla 800 98 78 78 a krátkém zazvonění vás ihned přivítá hlas oznamující, že jste se dovolali na linku BLESK energie.

Žádná další volba mačkáním číslic 1, 2, 3 jako jinde není potřeba… rovnou jste přesměrováni na operátora.

Ozval se příjemný ženský hlas operátorky. Po dotazu, zda je možné zjistit, jak by bylo výhodné přejít k BLESK energii, operátorka odpověděla, že spolu projdeme fakturu a zjistíme výši bonusu.

„U jaké společnosti jste? „Pražská energetika.“ „Víte, jakou máte distribuční sazbu? Najdete ji na faktuře.“ Po krátkém pátrání je to D45d. Ještě operátorce upřesňujeme název sazby, který byl napsán na faktuře, pro náš případ tedy KOMFORT PŘÍMOTOP 20.

„Výborně. A máte tam uvedenou celkovou roční spotřebu? Ano? Jaká je hodnota ve vysokém tarifu? A v nízkém?“ vede operátorka postupně po údajích na faktuře. Pokud je toto číslo v kilowatthodinách, operátorka si ho sama převede kvůli výpočtu do megawatthodin.

„Ještě mi, prosím, řekněte, v jakém městě, či kraji bydlíte.“ „Praha.“ „Děkuji.“ Pak pár vteřin čekání a bonus je na světě. „Váš bonus, tedy dvouletá úspora, by byla 5706 korun.“

„Skvělé. Mohl bych tento údaj dostat na papíře?“ „Ano, mohu vám ho poslat emailem, nadiktujete mi ho, prosím. Výpočet si také můžete kdykoliv udělat i na webové stránce www.bleskenergie.cz, kde najdete kalkulačku bonusu. Mohu vám ještě nějak pomoci? Ne? Přeji tedy příjemný den…“

Je to rychlé, jednoduché, nápomocné. Stejně to funguje i v případě, že máte v bytě, či domě i plyn. Bonus vám spočítají odděleně nebo i celkově dohromady s elektřinou. A pokud vás bonus přesvědčí, operátorka s vámi může pokračovat v hovoru a rovnou krok za krokem zajistit přechod k BLESK energii.

Blesk otestoval i zavolání zpět

Vytočili jsme v pozdních večerních hodinách číslo na zákaznickou linku a po prvním zazvonění hovor položili… Hned ráno nám volali ze zákaznické linky zpět. I takto to funguje. Na lince se o zákazníky starají.

Zaujala vás BLESK energie?

Zajímá vás ale víc? Jak je to přesně s bonusem? Vyúčtování, proces převodu… Cokoliv, co vás napadne o odběru elektřiny a plynu v domácnosti!

Všechny vaše dotazy zodpovědí odborníci DNES na chatu Blesk.cz. Od 10:00 odpovídají Žaneta Müllerová, vedoucí odboru prodeje maloodběru, odpovědná za produkt BLESK energie, a Karel Beneš, vedoucí odboru zákaznických služeb.

Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.

Zobrazit celou diskusi