V soutěži hlasovalo 69 návštěvníků veletrhů, kteří mohli z nabídky pohlednic vybrat deset nejhezčích. V první pětici byly ještě pohlednice tvůrců Jiřího Šebka, Roberta Průchy a Daniela Řeřichy.

Soutěžilo se také v kategorii víceobrázkových pohlednic, kterou vyhrál Robert Průcha s fotografiemi z Hořic. S jiným pohledem, ale také z Hořic, vyhrál Průcha i zvláštní cenu od Asociace turistických a informačních center.

"Z vítězných pohlednic uděláme výstavu, kterou poprvé předvedeme na únorovém veletrhu Holiday World v Praze a za cenu dopravy je možné ji kamkoliv zapůjčit," řekl Goetz.

Soutěžilo se také o nejhezčí kalendářík, nejvíce se návštěvníkům líbil Český ráj vydaný v Turnově. Nejhezčí turistickou dřevěnou známkou je Praha.

Počtvrté se hlasovalo i o nejhezčí turistickou vizitku, tedy samolepku, která se lepí do turistického deníku vydávaného Rudolfem Ropkem. Nejvíce se líbila krkonošská stezka korunami stromů. "Vizitky jsou nyní nejsilnější turistický produkt, který nám posílá cestovatele do turistických cílů. Vydali jsme speciální pro veletrh a někteří dokonce zaplatili vstupné jen proto, aby si vizitku mohli koupit. Chystáme speciální právě i na pražský veletrh," poznamenal Goetz.